Tıxanan ara məhəllələr gün üzü görəcəkmi? Açıqlama
Olke.az saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Məlum olduğu kimi, Prezident İlham Əliyevin tapşırığına əsasən, paytaxtın mərkəzində piyada zonalarının yaradılması və abadlıq işləri həyata keçirilir. Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətindən verilən məlumata görə, artıq bir müddətdir, İslam Səfərli küçəsində Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti və Azərbaycan Respublikası Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi tərəfindən abadlıq-quruculuq işləri aparılır.
Amma şəhərdən bir qədər kənarlarda tıxac səbəbindən dar küçələr maşın yoluna çevrilib. Sakinlərin sözlərinə görə, bir vaxtlar uşaqların oyun oynadığı, insanların rahatlıqla piyada gəzdiyi küçələrdə indi avtomobillər sürətlə hərəkət edir. Üstəlik, dəfələrlə həmin ünvanlarda yaşayan sakinlərin avtomobillərini zədələyib çıxıb gedirlər, lakin hadisəni törədənlər tapılmır.
Bəs, Bakının mərkəzində uğurla həyata keçirilən piyada zonalarının yaradılması layihəsi şəhər ətrafı ərazilərdə də tətbiq oluna bilərmi?
Mövzu ilə bağlı Ölkə.az-a danışan nəqliyyat eksperti Yasin Mustafayev bildirib ki, piyada zonaları avtomobil hərəkətinin məhdudlaşdırıldığı ərazilərə deyilir və orada, adından da göründüyü kimi, avtomobillərin hərəkəti ya tam qadağan edilir, ya da müəyyən vacib nəqliyyat vasitələrinin ora müəyyən vaxt çərçivəsində girməsinə icazə verilir.
Onun sözlərinə görə, bu zonalar adətən şəhərin bəzi yerlərinə aid edilir:
"Onlar qısa məsafələrdə həm istirahət, həm əyləncə, həmçinin müxtəlif qurumların sıx yerləşdiyi yerlərdə yaradılır, belə ki, bu qurumlar arasındakı məsafə qısadır. Belə yerlərdə piyada zonaları yaradıla bilər. Yəni, bu, ya park ola bilər, ya da əyləncə mərkəzi və ya dincəlmək üçün nəzərdə tutulmuş piyada zonaları təşkil edilir.
Bu da əsasən elə yerlərdə yaradılır ki, həmin ərazilərdə mühüm strateji obyektlər olmasın, yükdaşıma məsələləri orada az olsun, həmçinin ora girib-çıxmanı məhdudlaşdırarkən ciddi problemlər yaranmasın. Yəni bütün prioritetləri nəzərə alaraq piyada zonalarını yaratmaq mümkündür.
Amma bütün prioritetlərin hamısını nəzərə alanda demək olar ki, çox az bir əraziyə bunu şamil etmək olur. Yəni insanlar orada yaşayır, onların avtomobilləri, ora girib-çıxmaları və gətirdikləri yüklər müəyyən qədər problemlər yaradır. Ona görə də məhdud yerdə, çərçivədə belə piyada zonaları yaradılır. Piyada zonalarında əsas məqsəd piyadaların orada rahat hərəkət etməsi və gəzişməsidir. Bu, həm dincəlmək, həm sağlamlıq baxımından, həm də ümumiyyətlə hərəkət növü kimi piyadaların istifadəsini nəzərdə tutur. Yəni məsələyə bu cür yanaşılır. Şəhər ətrafında belə zonaların təşkili adətən məqsədəuyğun hesab edilmir, çünki orada məsafələr daha uzun olur və istifadəsi də daha az effektiv olur. Piyada zonaları adətən şəhər mərkəzlərində, mərkəzi hissələrdə, yəni böyük paytaxtlarda təşkil edilir".
Həmidə İbrahimova


