Uşağın boyu ilə məktəb performansı arasında əlaqə aşkar edilib...
Icma.az, Sia Az saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
...Delaver Universiteti və Sent Anselm Kollecinin amerikalı alimləri uşaqların boyu ilə onların məktəbdəki akademik göstəriciləri arasında gözlənilməz əlaqə aşkar ediblər.
SİA-nın məlumatına görə, tədqiqat Economics and Human Biology (EHB) elmi jurnalında dərc olunub.
Komanda 500.000-ə yaxın yeniyetmənin məlumatlarını təhlil edərək müəyyən edib ki, tələbələrin ən uzun boylu 2,5 faizi standart sapmanın 18-19 faizi ən qısa olanı üstələyir.
Bu fərq əlavə dərslərin və təlimlərin təsiri ilə müqayisə edilə bilər. Boy və nailiyyət arasındakı əlaqə ingilis dilini öyrənərkən xüsusilə aydın idi: boyu ilə sinif yoldaşlarından fərqlənən uşaqlar daha yaxşı nəticələr göstərdilər.
Bu fenomeni uzun boylu uşaqların sağlamlığının daha yaxşı olması ilə izah etmək cəhdləri uğurlu olmayıb.
Piylənmə və davamiyyət kimi amilləri nəzərə almaq yalnız müəyyən edilmiş əlaqəni gücləndirdi. Erkən uşaqlıq şərtləri (qidalanma, qayğı) hər iki dəyişənə təsir etsə də, tapılan əlaqəni tam izah etmir.
Tədqiqatçılar qeyd ediblər ki, müəyyən edilmiş fərqlər statistik cəhətdən əhəmiyyətli olsa da, nisbətən kiçikdir. Bununla belə, onlar zamanla toplanaraq gələcək təhsil və karyera trayektoriyalarına potensial təsir göstərə bilər.
İş uşaqların fiziki xüsusiyyətlərinin məktəb təcrübələrinə necə təsir etdiyinə dair yeni suallar açır. Tədqiqatçılar böyümənin daha az nəzərə çarpdığı distant təhsil şəraitində bu nümunənin doğru olub-olmadığını öyrənməyi planlaşdırırlar.
Nazlı Almuradova


