“Uşaqlar müəllim qarşısında özlərini itirirlər” Psixoloqdan valideynlərə XƏBƏRDARLIQ
Yenisabah portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
“Uşaqların həyəcanlanmasının əsas səbəblərindən biri pedaqoqlarla bağlıdır. Müəllimlər nəzərə almalıdır ki, məktəbə gələn hər bir şagird yalnız görünüş baxımından deyil, həm də xarakter və psixoloji vəziyyətinə görə fərqlidir. Buna görə də belə uşaqlara dəstəkləyici münasibət göstərmək daha məqsədəuyğundur”.
Bu fikirləri “Yeni Sabah”a açıqlamasında pedaqoq, klinik psixoloq Nuriyyə Quliyeva bildirib.
Onun sözlərinə görə, uşağın potensialını bilən valideynlər daha çox stress yaşayır: pizza hut
“Əgər uşaq həyəcanlı, gərgin və narahatdırsa, bu, kollektivdə dərhal hiss olunur. Onlar evdə dərslərini rahat danışsalar da, məktəbdə özlərini itirirlər. Hətta müəllimlə tək qaldıqda dərsi yaxşı izah edə bilirlər, amma sinif yoldaşları qarşısında bunu bacarmırlar. Bu vəziyyət isə valideynlər üçün daha da gərginlik yaradır. Çünki övladının potensialını görən valideyn onun məktəbdə özünü ifadə edə bilməməsindən narahat olur”.
Psixoloq əlavə edib ki, bəzi hallarda uşaq axşam dərs oxusa da, səhər onu unudur:
“Valideynlər düşünməsin ki, uşaq evdə dərsi yaxşı danışıbsa, müəllimə də eyni formada cavab verəcək. Çünki psixologiyada “unutma əyrisi” deyilən anlayış var. Ona görə də səhər mütləq təkrar edilməlidir. Çox vaxt öyrənilən məlumat qısamüddətli yaddaşda qalır və tez silinir. Buna görə valideynlər arxayınlaşmamalıdır”.

Nuriyyə Quliyevanın fikrincə, bu məsələdə müəllimlərin yanaşması da mühüm rol oynayır:
“Təəssüf ki, pedaqoqlar bütün uşaqlara eyni münasibət göstərirlər. Bu isə düzgün deyil. Çünki həmin halda müəllim düşünür ki, şagird dərsə hazır deyil. Halbuki belə uşaqlara daha diqqətli və mülayim yanaşmaq lazımdır. Sərt münasibət tamamilə yolverilməzdir. Xüsusilə də ibtidai siniflərdə bu məsələ önəmlidir. Çünki uşaq yeni mühitə uyğunlaşır və müəllimlə yanaşı, sinif yoldaşlarını da tanımağa başlayır”.
Mütəxəssis vurğulayıb ki, həyəcanlanan bütün uşaqlara psixoloq müdaxiləsi vacib deyil:
“Əgər valideynlər və müəllimlər dediyim məqamlara diqqət etsələr, problem aradan qalxar. Amma məsələ uzanarsa, “uşaqdır, keçib gedər” yanaşması doğru deyil. Belə hallarda mütəxəssis rəyi və düzgün diaqnoz əsasında addım atmaq daha faydalıdır. Əks halda bu proses davranış və ya təşvis pozuntusuna gətirib çıxara bilər”.
Aydan Hacı


