Yango nun çatdırılma xidmətindən şikayət
Icma.az, Azpost portalına istinadən məlumat verir.
Vətəndaşlar Yango çatdırılma xidmətindən narazıdır. Səbəb isə şirkətin qısa müddət ərzində xidmət haqlarını dəfələrlə artırmasıdır.
AzPost-a müraciət edən şikayətçi qeyd edir ki, xidmət ilk fəaliyyətə başlayanda çatdırılma haqqı 0 manat idi. Lakin hazırda bu məbləğ 4-6 manat arasında dəyişir. Bundan əlavə, şirkət 2 manat da əlavə xidmət haqqı tutur.
“Əgər nahara 10-12 manatlıq yemək sifariş etsən, onun qədər də şirkətə əlavə pul ödəməli olursan. Bu, müştərilərin cibinə ciddi yükdür. Xidmət haqqı yeməyin qiyməti ilə bərabərləşib”, – deyə şikayətçi bildirir.
Müştərilər hesab edirlər ki, bu qiymət siyasəti ədalətsizdir və çatdırılma xidmətindən istifadəni çətinləşdirir. Onlar aidiyyəti qurumların məsələyə diqqət yetirməsini istəyirlər.
AzPost qarşı tərəfin də mövqeyini dərc etməyə hazırdır.
Paylaş
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:107
Bu xəbər 22 Avqust 2025 08:02 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















