Icma.az
close
up
RU
Yayda D vitamini paradoksu

Yayda D vitamini paradoksu

Cebheinfo saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.

D vitamini çatışmazlığının İngiltərədəki əsas risk qrupları, o cümlədən yaşlı yetkinlər və azlıq etnik qruplarının üzvləri arasında il boyu yaygın olaraq qalır. Bu tapıntılar yay günəş işığının normal D vitamini səviyyəsini bərpa etmək üçün kifayət etdiyinə dair ümumi inancı şübhə altına alır.

"Cebheinfo.az" xəbər verir ki, Nyukasl Universitetinin İnsan Qidalanması və Fiziki Fəaliyyət Tədqiqat Mərkəzinin tədqiqatçıları tərəfindən aparılan və "European Journal of Clinical Nutrition"-da dərc olunmuş yeni bir araşdırma bunu göstərir.

Tədqiqata Böyük Britaniyanın şimal bölgələrindən təxminən 300 iştirakçı daxil olub. D vitamini səviyyələri yerində və onlayn işə qəbul yolu ilə toplanan qan analizləri ilə qiymətləndirilib. Nümunəyə 65 yaşdan yuxarı insanlar, eləcə də azlıq etnik qruplarından olan bütün yaşlardan olan iştirakçılar daxil edilib.

Nəticələr göstərib ki, D vitamini çatışmazlığı hər iki qrupda geniş yayılıb. Yaşlı iştirakçıların yarıdan çoxunda D vitamini səviyyəsi aşağı idi və bu nisbət azlıq etnik qruplarının üzvləri arasında daha da yüksək olub.

Əsas müşahidə gözlənilən mövsümi yaxşılaşmanın olmaması idi: hətta yay aylarında belə D vitamini səviyyəsi əhəmiyyətli dərəcədə artmayıb.

Bu, yayda artan günəş insolyasiyası qış çatışmazlığını kompensasiya edə biləcəyi ilə bağlı ümumi fərziyyəyə ziddir. Müəlliflər vurğulayırlar ki, İngiltərənin şimalı kimi şimal enliklərində yaşayan sakinlər üçün təkcə günəş işığına məruz qalma kifayət olmaya bilər, xüsusən də yüksək risk qrupları üçün.

D vitamini sümük metabolizmasının, immun funksiyasının və ümumi sağlamlığın tənzimlənməsində mühüm rol oynayır. Onun çatışmazlığı osteoporoz, raxit və bir sıra xroniki xəstəliklərin riskinin artması ilə əlaqələndirilir.

Yenə də əhalinin əhəmiyyətli bir hissəsində D vitamini səviyyəsinin davamlı olaraq aşağı olması əhəmiyyətli bir ictimai səhiyyə problemi hesab olunur.

Tədqiqatçılar daha məqsədyönlü tədbirlərə ehtiyac olduğunu vurğulayırlar: ictimai məlumatlılığın artırılmasından tutmuş, həkim müayinələrinə sürətli D vitamini müayinəsinin daxil edilməsinə və risk qruplarında əlavələrin genişləndirilməsinə qədər bura daxildir 

Onlar hesab edirlər ki, profilaktika strategiyaları mövsümi deyil, il boyu olmalıdır.

Xəzər

"Cebheinfo.az"

Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:120
embedMənbə:https://cebheinfo.az
archiveBu xəbər 07 İyun 2026 13:01 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Qriqoryan Şirvanzadə məktəbində səs verdi Divarların vəziyyəti müzakirə mövzusu oldu

07 İyun 2026 20:15see302

Lənkəranlı gənclər Slovakiyaya təhsil turuna yola salınıb

06 İyun 2026 13:20see238

Naxçıvanda kanalda boğulan Elmir tanınmış dirijorun oğlu imiş FOTO

07 İyun 2026 14:39see202

Nişanından bir ay keçməmiş həbs olundu

06 İyun 2026 21:50see190

NATO nun beş ölkəsi Latviyada HHM təlimləri keçirib

06 İyun 2026 21:29see185

Kəpəz futbolçu seçimi etdi FOTOLAR

06 İyun 2026 21:00see184

Şimşək, yağış, dolu

06 İyun 2026 17:13see179

Hacı Nuran: Bu il maşınını nümayiş etdirmək istəyən hər kəs festivala qoşulub

06 İyun 2026 18:12see178

“İcbari sığorta bürosu”nun beynəlxalq uğuru

06 İyun 2026 14:51see172

Bakıda plan dəyişir: Söküntülər bu əraziləri əhatə edəcək

06 İyun 2026 18:53see168

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

06 İyun 2026 19:55see165

II Liqa üçün pley off oyununun vaxtı məlum oldu

06 İyun 2026 21:34see164

Ayxan Abbasovdan sərt addım

06 İyun 2026 13:05see164

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

06 İyun 2026 20:55see160

Sosial şəbəkələrdə yayılan görüntülər insanları təşvişə saldı VİDEO

06 İyun 2026 21:03see157

Hansı qidalar diabetin qarşısını almağa kömək edir...

06 İyun 2026 21:35see157

Macarıstanla bank əməkdaşlığı

06 İyun 2026 14:51see153

Azərbaycanın ABŞ a ixracı 15 faizdən çox artıb

06 İyun 2026 21:41see152

Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR

08 İyun 2026 02:03see151

Media sənayesində əhəmiyyətli dəyişikliklər gözlənilir...

07 İyun 2026 20:55see147
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri