Yayda maşının üstünə düşən günəş şüası hansı təhlükələr yaradır? SAHİL USTADAN AÇIQLAMA FOTO
Avtosfer portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
Yay aylarında havaların normadan artıq istiləşməsi nəinki insan sağlamlığına, eyni zamanda müxtəlif sahələrə, xüsusilə də nəqliyyat vasitələrinə ciddi təsirlər göstərə bilir.
Avtosfer.az xəbər verir ki, havaların isti keçməsi fonunda sürücülərin ən çox qarşılaşdığı hallardan biri avtomobillərin uzun müddət günəş altında qalmasıdır. Bəzən alış-veriş mərkəzlərinin açıq dayanacaqlarında, bəzən isə evlərin qarşısında yerləşən açıq sahələrdə saxlanılan avtomobillər, günün böyük bir hissəsini birbaşa günəş şüaları altında keçirir. Görünüşcə adi və təbii hesab edilən bu vəziyyət, əslində nəqliyyat vasitələri üçün çoxsaylı texniki və estetik problemlər yarada bilər. Avtomobilin boya örtüyünün solması, salonda plastik və dəri hissələrin çatlaması, mühərrikin soyutma sistemində gərginlik, hətta yanacaq buxarlanması kimi risklər bu prosesin nəticələri sırasındadır. Bəs görəsən, yayda günəş altında uzun müddət qalması nəqliyyat vasitələrinə real olaraq nə qədər zərər verə bilər?
Məsələ ilə bağlı avtomobil ustası Sahil Ağabəyli saytımıza açıqlamasında bildirib ki, yay mövsümündə avtomobili günəşin altında saxlamaq, sadəcə nəqliyyat vasitəsinə deyil, hər hansı bir canlıya və cansız obyektə də ciddi zərər verir.
“Xüsusilə də bu günlərdə temperaturun yüksəldiyi nəzərə alınarsa, sürücülər bu məsələdə daha diqqətli olmalıdırlar. Avtomobilin heç olmasa ön hissəsini, kapot və ön alın şüşəsinə qədər olan sahəsini kölgədə saxlamaq tövsiyə olunur. Ən yaxşısı isə avtomobili zirzəmidə, qarajda və ya günəş şüalarından qorunan başqa bir yerdə saxlamaqdır. Günəşin avtomobilə vurduğu zərərlər dedikdə isə, içəridəki təhlükəli əşyalar - günəşin altında qalan avtomobilin içərisində alışqan, spirtli və qazlı içkilər kimi yanıcı və partlayıcı maddələr – bu, yanğın və ya partlayışa səbəb ola bilər.
Həmçinin yanacaq çəni də təhlükə yaradar. Günəşin təsirindən yanacaq buxarlanaraq çən içində təzyiq yarada bilər ki, bu da təhlükə mənbəyidir. Boya və xarici hissələrlə bağlı da sürücülər diqqətli olmalıdır. Uzun müddət günəşə məruz qalan avtomobilin boyası solur, cızıqlar daha tez görünməyə başlayır və ümumi görünüş pozulur.
Qızmar günəşin şüaları faralara da təsir edə bilər. Ön faralar zamanla saralır və gecə işıqvermə gücü azalır. Salondakı hissələrlə bağlı ən vacib məsələlərdən biri də bu hissələrin materialıdır.- Avtomobilin içindəki plastik, şüşə və digər tezalışan, günəşin təsirindən tez müddətdə isinən hissələr qızaraq çatlayır, əyilir və çürüyür. Bu sükan örtüyündən tutmuş, oturacaqlara qədər bütün hissələrə təsir edə bilər.
Günün isti saatlarında avtomobil idarə olunmamalıdır. Günün ən isti saatlarında - 13:00-dan 17:00-a qədər mümkün qədər avtomobil idarə etməmək tövsiyə olunur. Çünki bəzi avtomobillərdə kondisioner olmur və ya işlək vəziyyətdə olmur”.
Sahil Ağabəyli, həmçinin, qeyd edib ki, hətta kondisioneri olan avtomobillərdə belə, salonun qızması sürücünün diqqətinin yayınmasına, halsızlıq və ya huşun itirilməsinə səbəb ola bilər.
“Təkərlərə xüsusi diqqət yetirilməlidir Təkərlərin yalnız qışda deyil, yayda da dəyişdirilməsi və texniki cəhətdən yoxlanması vacibdir. Çünki Dövlət Yol Polisi də yaxın günlərdə açıqlama verib ki, yay aylarında havanın temperaturu 35-40°C olarsa, asfaltın üzərində bu temperatur 50°C-yə qədər yüksəlir. Bu cür istilərdə köhnə və istifadə müddəti keçmiş təkərlər partlaya bilər və bu da qəzalara səbəb ola bilər”.
Fidan


