20 Yanvardan başlayan tıxaca son qoyacaq YENİ TƏKLİF
Baku.ws saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
"Ümumi olaraq avtobus zolağı məhz elə tıxac olan yerlərdə salınır ki, bu, ciddi bir alternativ olsun. Bu gün Bakı-Sumqayıt arasında 70 minə yaxın sərnişin avtobuslardan istifadə edir və avtobusların fasiləsiz hərəkəti üçün bu zolaqlar önəmlidir".
Bu sözləri BAKU.WS-ə açıqlamasında nəqliyyat eksperti Rauf Ağamirzəyev bildirib
Onun sözlərinə görə, bu yolda vətəndaşların rahat hərəkətini təmin etmək məqsədilə 500 nömrəli avtobus da ayrılıb:
"18 metrlik avtobus Sumqayıt şəhərinin mərkəzinə qədər hərəkət edir. Bundan öncə 594 nömrəli avtobus 20 Yanvar dairəsi – Sumqayıt avtovağzalı istiqamətində, həmçinin 595 nömrəli avtobus Bakı avtovağzalı ilə Sumqayıt avtovağzalını, daha sonra 508 nörməli avtobus 20 Yanvar-Saray qəsəbəsini əlaqələndirir. Bunlar müsbət məqamlardır.
Amma avtobusların gəldiyi dayanacaqların vəziyyətində düşünürəm ki, icra hakimiyyəti, Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi (AAYDA) və Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA) birgə olaraq səkilərin vəziyyətini abadlaşdırmalıdır. Xüsusən də 20 Yanvar dairəsində olan səkilərin vəziyyəti narahatedicidir. Həmçinin burada svetofor varsa, AYNA və Nəqliyyatı İntellektual İdarəetmə Mərkəzi (NİİM) müştərək olaraq orda eyni səviyyəli zebralı keçidlər də təmin etməlidir. Eyni anda daha çox avtobus gəlirsə, burada axınlar ayrılmalıdır. Bir neçə platformalı dayanacaq təşkil olunmalıdır ki, avtobusların bir nöqtədə deyil, bir nöqtədən fərqli hissələrə bölünməklə saxlanması təmin olunsun. Bu həm rahat axınları ayırır, digər tərəfdən insanlar üçün də rahat dayanmağa imkan yaradır".
R.Ağamirzəyev əlavə edib ki, digər önəmli məqam odur ki, insanların bir növdən digərinə keçidi rahatlaşdırılmalıdır, inteqrasiya gücləndirilməlidir:
"Metrodan avtobusa və əksinə rahat keçidlər olmalıdır. Diqqət yetirsək görərik ki, "20 Yanvar" metrosundan üzü dayanacağa doğru, yəni 14 nömrəli notariusa və ya "20 Yanvar"dan üzü "Bravo"ya doğru olan səkilərin vəziyyəti bərbaddır. Burada böyük bir asfalt sahəsi var və onu daha səmərəli istifadə edərək kanallaşdırmanı təmin etmək lazımdır. Bu yolla sabit axınla hərəkət edənləri ayrımaq mümkündür. Həmçinin sərnişinləri mindirib-düşürmək rahatlaşmalı və dairə boyu eyni səviyyədə piyadaların hərəkət etməsi üçün şərait yaradılmalıdır.
Dairə boyu hər yerdə svetafor var. Amma zebralı keçidlərin təşkili yoxdur. Dairədə piyadaların rahat hərəkəti üçün səkilər azad olmalıdır. Orada qanunsuz parkinq yanlış vərdişlər formalaşdırır. Piyadalar da məcburi yolun hərəkət hissəsinə çıxır. Amma eyni səviyyəli olsa və səkilərin zəbtinin qarşısı alınsa, dayanacaqlarda rahat minib-düşmə təmin olunsa, vəziyyətə müsbət təsir edəcək".
Orxan Hüseyn
Baxış sayı:17
Bu xəbər 17 Noyabr 2025 11:53 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
Əlaqə
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















