40 qəpik idi, indi 1 manatdır
Icma.az, News24 portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Son 2-3 ay ərzində bazarda bir çox ərzaq məhsullarının qiymətində kəskin artım müşahidə olunur. Məsələn, əvvəllər 40 qəpiyə satılan xama hazırda 1- 1,2 manat arasında təklif edilir. Bu vəziyyət əhali arasında ciddi narahatlıq doğurur.
Qısa müddətdə bu qədər ciddi qiymət artımına nə səbəb oldu? Prosesin qarşısını almaq və ya hansısa formada tənzimləmək mümkündürmü?
Globalinfo.az-a danışan iqtisadçı Natiq Cəfərli deyib ki, qiymət artımına qarşı inzibati təsir mexanizmləri mövcud deyil:
“Azərbaycanda formal da olsa, bazar iqtisadiyyatı mövcuddur. Dövlətin qiymətlərə birbaşa müdaxiləsi nə doğru, nə də qanuni baxımdan mümkündür. Belə bir tənzimləmə mexanizmi yoxdur. Yeganə hüquqi çərçivə antiinhisar qanunvericiliyidir. Bu da pərakəndə satışa deyil, yalnız topdansatış və istehsal sahəsinə tətbiq edilir”.
İqtisadçı hesab edir ki, qiymət artımının əsas səbəbləri sırasında məhsul çatışmazlığı, istehsalın azalması, xarici məhsulların bahalaşması və rəqabət mühitinin zəifliyi dayanır:
“Yaxın günlərdə Azərbaycanda 1990-cı illərdən fəaliyyət göstərən tanınmış süd məhsulları brendi bağlandı. Söhbət ‘”Sevimli Dad’” və “Milk-Pro” markaları ilə süd məhsulları istehsal edən şirkətdən gedir. Lakin bu məsələ cəmiyyətin gündəminə çıxmadı, halbuki böyük problem idi. 30 ilə yaxın fəaliyyət göstərən bir şirkət niyə bağlanmalı idi? Yəni rəqabətsizlik və istehsalın zəifləməsi qiymət artımına birbaşa təsir göstərir. Dövlət bu istiqamətdə təşviq proqramları hazırlamalıdır. Qiymətləri tənzimləyən bir dövlət qurumu və ya sistem yoxdur”.


