5 GÜNDƏ 4 QƏZA Ardarda baş verən təyyarə qəzalarının səbəbi nədir? AzPolitika onlayn siyasiictimai qəzet
2024-cü ilin son günləri faciəvi təyyarə qəzaları ilə yadda qaldı.
Belə ki, 25 dekabrda AZAL-ın Bakı–Qroznı reysini yerinə yetirən “Embraer E190AR” təyyarəsi Qazaxıstanın Aktau şəhərinin 3 km yaxınlığında qəza enişi etdi. Göyərtəsində 65 nəfərin olduğu təyyarədə 38 nəfər həyatını itirdi. Daha sonra 29 dekabr tarixində Cənubi Koreya, Kanada və Norveçdə ardıcıl 3 qəza baş verdi. “KLM Royal Dutch Airlines” şirkətinə məxsus KL1204 reysi ilə uçan “Boeing 737-800” təyyarəsi dünən təcili eniş zamanı Oslo Torp Sandefjord hava limanında 18-ci uçuş-enmə zolağından kənara çıxıb, ölən yoxdur. Eyni gündə “Jeju Air” aviaşirkətinin Bankonq-Muan reysini yetirən yetirən “Boeing 737-800” təyyarəsi Muan hava limanında eniş edərkən uçuş-enmə zolağından çıxaraq hasara çırpılıb və 181 nəfər ölüb. Son olaraq Kanadada “Air Canada” aviaşirkətinə məxsus təyyarə Halifaks şəhərinin hava limanına qəza enişi edib, ölən yoxdur.
Qeyd edək ki, ard-arda baş verən bu qəzalar bir anda dünya gündəminin əsas müzakirə mövzusuna çevrilib.
Bu barədə “CNN”-ə danışan türk aviasiya mütəxəssisi Musa Alioğlu təyyarə qəzalarının müxtəlif səbəblərdən baş verdiyini qeyd edib.
“Son zamanlar iqlimin istiləşməsi ilə turbulentlikdə (hava axımı-red.) artım müşahidə olunur. Hələlik turbulentlik səbəbindən təyyarə qəzalarının artdığını söyləmk olmaz. Bunlar nadir hallarda qəzaya səbəb ola bilir, -deyə o, qeyd edib.
Ekspert bir-birinin ardınca qəzaya uğrayan “Boeing” şirkətinin təyyarələrinə texniki xidmət göstərilməsinin vacibliyinə toxunub:“Nə qədər çox uçuş saatı olsa, qəza riski bir o qədər çox olur. “Boeng”in qəza sayı digər təyyarələrdən daha çoxdur. Amma son zamanlar bəzi ölkələrdə texniki çatışmazlıqlarla bağlı da bu cür problemlər yaşana bilir. Elə ölkələr var ki, Avropa Birliyi və ABŞ-ın tətbiq etdiyi embarqolara görə ehtiyat hissələrini almaqda çətinliklə üzləşir. Bu da təyyarə qəzasını qaçılmaz edir. Təyyarə qəzaları təyyarənin ilinə görə yox, texniki xüsusiyyətlətinə görə baş verir. Yəni, təyyarəyə yaxşı texniki xidmət göstərsəniz, uzun illər bu risklər azaltmış olarsınız”.
“AzPolitika.info”