Ad günü kabusa çevrildi
Azpost portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Bakıda fəaliyyət göstərən İzmir Restoranında müştərilərdən biri ad gününü ailəsi ilə qeyd etmək üçün getdiyi məkandan narazılıqla ayrılıb. AzPost xəbər verir ki, Cənnət Balayeva paylaşdığı təcrübəsində restoranın xidməti və qonaqpərvərliyini sərt tənqid edib.
Balayeva bildirib ki, 2 gün əvvəl rezervasiya etmişdilər, lakin restorana çatanda onlara bildirilib ki, rezervasiya mövcud deyil. “Beləcə, ayaqda qaldıq və arxalardan bir stol tapıb özümüz əyləşdik,” – deyə o əlavə edib.
Müştərinin sözlərinə görə, ofisantlar diqqətsiz davranır, menyu isə kağız üzərində verilib. Sifarişlər dəfələrlə götürülüb, lakin yeməklərin çoxu yox idi və restoranın administratoru kababdan başqa heç nə olmadığını kobud şəkildə deyib. Balayeva yazır: “Bura day-day kafesi deyil, restorandı, kabab istəmirik, amma administrator üstümüzə qışqırır.”
Xidmətin digər tərəfi də təəssüf doğurub. Kassa sahəsi düzgün işləməyib, post-terminal yox idi və heç kim müştərinin narazılığı ilə maraqlanmayıb. Son nəticədə əvvəlcədən qalan, yeyilməmiş salatların da pulunu ödəyib restorandan çıxmaq məcburiyyətində qalıblar.
Cənnət Balayeva hesab edir ki, hər hansı adi çayxana və ya kafe belə, bu restoranın xidmətindən daha hörmətli və diqqətli olur. Onun fikrincə, İzmir Restoranı xüsusi günlərdə və hətta adi vaxtlarda da gedilməməli olan məkan kimi qalır.
Paylaş


