Aviaşirkətlər Yaxın Şərqə reyslərin ləğvini nəzərdən keçirir
Azertag saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Bakı, 23 iyun, AZƏRTAC
Birləşmiş Ştatların İranın nüvə obyektlərinə hücumundan və Tehranın özünü müdafiə edəcəyi ilə bağlı bəyanatından sonra əsas uçuş marşrutlarını bağlayan beynəlxalq kommersiya aviaşirkətləri münaqişənin yeni mərhələyə qədəm qoyması fonunda reyslərin müəyyən müddətə ləğvi məsələsini nəzərdən keçirir.
AZƏRTAC xəbər verir ki, İsrailin iyunun 13-də İrana zərbələr endirməyə başlamasından bəri İran və İraqdan Aralıq dənizinə qədər uzanan normal hava məkanı artıq 10 gündür kommersiya hava nəqliyyatı üçün praktiki olaraq boş qalıb. “Reuters” agentliyi xəbər verir ki, aviaşirkətlər hava məkanının bağlanması və təhlükəsizliklə bağlı narahatlıqlar səbəbindən regionda uçuşların marşrutunu dəyişdirir, ləğv edir və ya təxirə salır.
Son günlərdə beynəlxalq aviadaşıyıcıların dünyanın ən işlək hava limanı olan Dubay və Qətərdəki Doha kimi normal dayanıqlı mərkəzlərə bəzi uçuşların yeni ləğvi bu sənayenin region ilə bağlı narahatlığının necə artdığını göstərir.
Bununla belə, bəzi beynəlxalq aviaşirkətlər bazar ertəsi uçuşları bərpa ediblər. Vəziyyəti “qeyri-sabit” adlandıran Asiyanın aparıcı hava yolu şirkəti Sinqapurdan uçuşları ləğv etdikdən sonra iyunun 23-də, bazar ertəsi Dubaya uçuşları bərpa etməli idi.
Eynilə, “Flightradar24”ün məlumatları göstərir ki, “British Airways” bazar günü bu hava limanlarına və oradan gələn marşrutları ləğv etdikdən sonra bazar ertəsi Dubay və Dohaya uçuşları bərpa etməyi planlaşdırır.
Rusiya və Ukrayna hava məkanının da illərlə davam edən müharibə səbəbindən əksər aviaşirkətlər üçün bağlanması ilə Yaxın Şərq Avropa ilə Asiya arasında uçuşlar üçün daha vacib marşruta çevrilib. Son 10 gün ərzində raket və hava zərbələri fonunda aviaşirkətlər Xəzər dənizi üzərindən şimala və ya Misir və Səudiyyə Ərəbistanından keçərək cənuba doğru hərəkət edir.
Uzun marşrutlar və uçuşların ləğvi səbəbindən artan yanacaq və ekipaj xərclərinə əlavə olaraq, ABŞ-ın hücumlarından sonra artan neft qiymətləri səbəbindən aviadaşıyıcılar reaktiv yanacaq qiymətlərində potensial artımlarla da üzləşir.
Hava hücumları kommersiya təyyarələrinin təsadüfən və ya qəsdən vurulması ilə bağlı narahatlıqları artırdığı üçün münaqişə zonaları aviaşirkətlərə əlavə gərginlik gətirir. “Flightradar24” “Reuters” agentliyinə bildirib ki, son günlər Körfəzdə tıxac və spufinqdə (təcavüzkarın həssas informasiya və ya məlumatlara çıxış əldə etmək üçün etibarlı mənbə kimi çıxış etdiyi kiberhücum) “dramatik artım” baş verib. GPS pozulma xəritəsini saxlayan İsveçrənin “SkAI” şirkəti bazar günü axşam saatlarında 24 saat ərzində 150-dən çox spufinq hadisəsi qeydə aldığını bəyan edib.

