Bakıda tıxacı belə azaltmaq olar Ekspert AÇIQLADI
Redaktor.az saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
Bakıdakı tıxacı azaltmaq üçün müxtəlif tədbirlər görülüb. Lakin şəhərdə vəziyyət dəyişmir, əksinə tıxac günü-gündən artır.
Görülən işlər niyə nəticə vermir və problemi həll etmək üçün hansı addımlar atıla bilər?
Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a danışan nəqliyyat eksperti Adil Nəbiyev bildirdi ki, Bakıda tıxacı azaltmaq üçün müxtəlif işlər həyata keçirilir. Lakin bu işlər əksinə tıxacın artmasına daha çox təsir göstərir:
"Maşınların sayı günü-gündən artır və köhnə avtomobillər də sıradan çıxmır, onlar da istifadə olunur. Bu səbəbdən tıxacların sayı günü-gündən artır. Avtobus zolaqları və velosiped yolları çoxaldılsa da, avtomobildən imtina edib ictimai nəqliyyata minmək hələ mümkün deyil, çünki səhər pik saatlarında metro və avtobuslarda hələ də sərnişin sıxlığı olur. Bütün Azərbaycanın yarısı Bakıda yaşayır. Rayonlarda iş yerləri az olduğu üçün insanlar şəhərə üz tutur. İş yerlərinin və təhsil müəssisələrinin rayonlara yaxın açılması şəhərə axını azalda bilər. İş və təhsil rejimlərini səhər, günorta və axşam üç hissəyə bölmək, həmçinin metro stansiyalarının sayını artırmaq tıxacın azalmasına kömək edə bilər. Hazırda metro işi çox gec irəliləyir, yeni stansiyalar uzun illər çəkir.
Yol qovşaqlarında düzgün tənzimləmə aparılmaması da tıxacı artırır. Məsələn, Neftçilər prospekti və 20 Yanvar prospekti kimi yerlərdə işıqfor düzgün işləmir, bir tərəfdə iki dəqiqə, digər tərəfdə beş-on saniyə işləyir. Bu, tıxac problemini daha da dərinləşdirir. Avtomobil sayı çox olduğu üçün Bakıdan avtomobillərin sayını azaltmaq üçün iş yerləri və təhsil müəssisələri şəhərdən uzaqlaşdırılmalıdır".
Müsahibimiz əlavə etdi ki, növbəti illərdə şəhərin girişində ödənişli məhdudiyyət tətbiq ediləcəyi planlaşdırılır. Onun sözlərinə görə, bu, mərkəzdə tıxacı azaldacaq, amma digər ərazilərdə tıxac iki-üç dəfə artacaq, çünki mərkəzə girə bilməyən avtomobillər kənarda tıxacda qalacaq.
"Parklanma problemləri də tıxaca təsir edir. Dar yollarda park üçün ayrılan yerlər avtomobil sıxlığını artırır. Şəhər planlamasında iş yerlərinin əksəriyyəti şəhərdə yerləşir, səhər axın şəhərə, axşam isə geriyə olur. Bu, insanların saatlarla yolda qalmasına səbəb olur. Velosiped yolları olsa da, iqlim şəraiti onların istifadəsini məhdudlaşdırır. İnsanlar skuter və velosipeddən gec istifadə edirlər, bu isə tıxac problemini artırır. Naviqasiya tətbiqləri də bəzən sürücüləri daha çox sıxlıqlı yollara yönləndirir, bu da problemi dərinləşdirir. Tikinti siyasəti də tıxacı artıran amillərdəndir. Yol kənarında az mərtəbəli binaların yerində çoxmərtəbəli göydələnlərin tikilməsi və hər mənzildə bir neçə avtomobilin olması şəhərdə sıxlığı artırır. Köhnə həyət evlərinin yerində parklar salmaq insanların həm istirahəti, həm də hərəkət rahatlığı üçün vacibdir. Tıxac probleminin həlli üçün avtomobil sayını azaltmaq, ictimai nəqliyyatı gücləndirmək və parklanma yerlərini artırmaq vacibdir. Yerüstü və yeraltı parklanma yerləri artırılmalı, iş yerləri və təhsil müəssisələri şəhərdən uzaqlaşdırılmalıdır ki, yaxın gələcəkdə bu məsələ öz həllini tapsın",- deyə ekspert sonda qeyd etdi.
Nuriyyə NATİQQIZI
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:25
Bu xəbər 18 Noyabr 2025 18:41 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















