Bakının əlacsız dərdi: Birini tıxacdan çıxarıb digərlərini tıxaca salan zolaq
Icma.az, Cebheinfo saytına istinadən bildirir.
“Uzun müddətdir ictimai nəqliyyatda sıxlıq problemi davam edir”.
Bu sözləri nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert İlqar Hüseynov “Cümhuriyət” -ə açıqlamasında deyib. O bildirib ki, bir müddət əvvəl sıxlığı aradan qaldırmaq üçün avtobus zolaqları yaradıldı:
“Bu, hərəkətin sürətləndirilməsi və intensivliyini təmin etmək məqsədi ilə həyata keçirildi. Ümumi olaraq avtobus zolaqları effekt verdi. Amma bu, sadəcə avtobuslar üçün effektli oldu. Digər şəxsi nəqliyyat vasitələri ilə bağlı bu fikri söyləmək çətindir.
Çünki onların yolu bir qədər də daraldı. Bu da digər avtomobillərə əlavə problem yaratdı. Ümumən götürəndə, avtobus zolaqları ictimai nəqliyyatın sürətli hərəkətinə kifayət qədər imkanlar yaradıb. Xətlərdə avtobusların sayı bir az da artsa və interval azalsa, sıxlıq da azalacaq.
Biz ictimai nəqliyyatın sürətli hərəkətini təmin etməliyik. Bunun üçün yol infrastrukturunun özü mükəmməl olmalı, avtobuslar digər nəqliyyat vasitələrindən tamamilə təcrid olunmalıdır. Bu, çox önəmli hal olar”.
Ekspert qeyd edib ki, sonrakı mərhələdə atılacaq addım yalnız avtobuslar arasındakı intervalı azaltmaq olmalıdır:
“Həmçinin, xəttə buraxan avtobusların sayını da artırmaq lazımdır. Daha modern və çox sərnişin daşıya bilən nəqliyyat vasitələrinin xəttə buraxılması yaxşı olar. Bu, sərnişin tutumu və rahatlıq baxımından daha məqsədəuyğundur.
İnterval maksimum 3-4 dəqiqə olmalıdır. Hazırda təəssüf ki, bu rəqəm 8-10 dəqiqədir. Hətta bəzən 15-20 dəqiqəyə belə çatır. Elə xətlər var ki, uzun məsafə olsa da, sərnişin sayı azdır.
Lakin bəzi xətlərdə sərnişin sayı çox, məsafələr qısadır. Əhalinin sıx hərəkət etdiyi istiqamətləri daha çox avtobusla təmin etməliyik. Tələbat yarandıqca xətdəki avtobusların sayı artırılmalıdır.
Konkret say qoymaq lazım deyil. Elə xətt var ki, orada 10 avtobus sayı çox, elə xətt də var ki, az olar. Buna diqqət etmək lazımdır. Yəni tələb-təklif məsələsini nəzərə almaq lazımdır”.
Mütəxəssis metro ilə bağlı da təkliflər verib:
“Yeni metro stansiyalarının açılması vacibdir. Nəzərə almaq lazımdır ki, Sovet dönəmində tikilən metro stanstiyaları vaqonların sayı üçün kiçikdir. Bənövşəyi xətdəki stansiyalar isə daha böyükdür. Lakin bənövşəyi xətt əsas hədəfimiz olmamalıdır.
Köhnədən qalan stansiyaları da daha çox vaqonun yerləşəcəyi qədər böyütmək lazımdır. Vaqonların sayını artıra bilmiriksə, intervalı minimuma endirməliyik. Düşünürəm ki, metroda interval 2-3 dəqiqə və hətta daha az olmalıdır”.
Elmir Mustafa
"Cebheinfo.az"
Açar sözlər: Bakı ictimai nəqliyyat avtobus metro


