Bakının dərdi var, yollar tıxacdır...
Icma.az, Xalq qazeti portalına istinadən məlumat verir.
Yeni tədris ilinə, yay fəslinin isə başa çatmasına saylı günlər qalır. Sözsüz ki, Bakıda tıxac probleminin yeni tədris ilinin başlanması, paytaxt sakinlərinin isə yay tətilindən qayıtmaları ilə daha açıq şəkildə büruzə verəcəyi şübhəsizdir. Elə küçə və prospektlər, yollar var ki, demək olar, günün əksər saatlarında tıxaclıdır. Günü-gündən artan atomobil sayı, bəzi yerlərdə yol infrastrukturunun çatışmazlığı paytaxt Bakının bitməyən, hətta deyərdik ki, günü-gündən artan dərdidir. Belə olan halda hamını düşündürən bir sual meydana çıxır: paytaxtın ən böyük tıxac dərdi nə vaxtsa bitəcəkmi?
Nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı XQ-yə açıqlamasında bildirdi ki, nəqliyyatda ötən ildəkindən fərqli yeni bir mənzərə gözlənilmir. Çünki bir neçə ay ərzində fundamental bir dəyişikliklər olmayıb. Sadəcə, elektrik nəqliyyat vasitələri – velosiped-skuterlərin hərəkəti üçün yeni zolaqlar salınıb, minik avtomobillərinin avtobus zolaqlarında mindirib-düşürmə zonaları yaradılıb. Hərəkətin təşkili ilə bağlı müəyyən yenilikləri özündə əks etdirən layihələr vardır ki, bu barədə AYNA tərəfindən ictimaiyyətə ətraflı məlumat verilib. Bu yeniliklər tətbiq olunanda nə kimi dəyişikliklərin baş verəcəyinin şahidi olacağıq. Burada əsasən Koroğlu Rəhimov küçəsi nəzərdə tutulur. Həsən Əliyev küçəsindən “Koroğlu” metro stansiyası istiqamətində də yeni yol çəkilir ki, bu da Ziya Bünyadov ilə Heydər Əliyev prospektlərinin yüklənməsinin qarşısını alacaq.
Eyni zamanda, Təbriz küçəsində də yeniliklər gözlənilir. Digər tərəfdən yeni yolların çəkilməsi ilə bağlı planlar var. Mövcud yolların genişləndirilməsi, şaxələndirilməsi istiqamətində işlər aparılır. Bu, Prezident İlham Əliyevin 30 yanvar 2025-ci ildə imzaladığı “Bakı şəhərində və ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsinə dair 2025–2030-cu illər üçün Dövlət Proqramı”nda da nəzərdə tutulub. Əhalinin ən çox üz tutduğu yeni metro stansiyalarının tikintisinə də start verilib. Qırmızı və yaşıl xətlərin ayrılması istiqamətində addımlar atılır. Ağ şəhərdə yeni metro stansiyası tikiləcək. Bu 5 il ərzində Dövlət Proqramının birinci mərhələsini əhatə edən 2025-2030-cu illərdə 10 metro stansiyasının tikintisi nəzərdə tutulur.
Ekspert daha bir məsələnin vacibliyinə toxunaraq bildirdi ki, məktəblərin, iş yerlərinin fərqli saatlarda başlaması da mövcud problemin həllinə kömək edə bilər. Təəssüf ki, bütün ali və orta məktəb dərsləri eyni saatda başlayır, bəlli bir vaxtda da bitir. Şəhərdə də əsas tıxac məhz bununla əlaqədardır. Dərs olmayan vaxtlarda demək olar ki, paytaxtda tıxac hiss olunmur. Bu, həftə sonlarında daha açıq-aşkar hiss edilir. İş vaxtlarının başlanma-bitmə saatları da 5-6 arası standart götürülüb ki, bu saatlarda da bir qələbəlik müşahidə olunur.
Dövlət Proqramında qeyd olunduğu kimi, son 20 ildə ölkə üzrə əhalinin orta illik artım tempi 1 faiz təşkil etdiyi halda, Bakı şəhərində və ətraf ərazilərdə bu göstərici 1,3 faiz olub. Həmin dövr üzrə Bakı şəhərində hər 1000 nəfərə düşən avtomobillərin sayı 132-dən 320-dək artıb. Əhali sayının sürətli artımı şəhərin infrastrukturuna və xidmət sahələrinə, xüsusilə nəqliyyat sektoruna əlavə təzyiq göstərir.
Nəqliyyat eksperti sonda onu da qeyd etdi ki, Dövlət Proqramında nəzərdə tutulan işlər sürətlə yerinə yetirilməklə nəqliyyat sahəsində yaşanan problemlərin aradan qalxmasına səbəb olacaq. Sözsüz ki, paytaxt sakinləri də bu günü səbirsiliklə gözləyirlər.
Müşfiq MİRZƏ
XQ


