Icma.az
close
up
RU
Bakının yeni NƏQLİYYAT TRENDİ: Velosiped və skuterlər

Bakının yeni NƏQLİYYAT TRENDİ: Velosiped və skuterlər

Oxu.az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.

Son dövrlərdə mikromobillik vasitələrinin, xüsusilə velosiped, skuter və digər alternativ nəqliyyat növlərinin əhəmiyyəti geniş müzakirə edilir.

Oxu.Az xəbər verir ki, 2050-ci ilə qədər dünya əhalisinin üçdə ikisinin şəhərlərdə yaşayacağı proqnozlaşdırılır ki, bu da şəhər mühitində insanların hərəkət etmə tərzini daha da aktual edir.

Ekspertlər bildirirlər ki, ictimai nəqliyyat insanların gündəlik tələbatını ödəsə də, alternativlərdən məhrum şəhərlərdə şəxsi avtomobillər əsas nəqliyyat vasitəsi olaraq qalır. Bunun nəticəsində də yollarda sıxlıq, ekologiyanın çirklənməsi və parklanma problemləri daha da dərinləşir.

Dünya təcrübəsi göstərir ki, müasir iri şəhərlərdəki mühitin daha çox ictimai nəqliyyat və insan yönümlü olması hədəflənir. Bu istiqamətdə şəxsi nəqliyyat vasitələrindən çox ictimai və alternativ nəqliyyat növlərindən istifadənin təşviq edilməsi ön plana çıxır.

Bu məqsədə çatmaq üçün isə şəhər mobilliyinin aktiv inkişafı, ictimai nəqliyyat və piyada infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi, velosiped və digər alternativ vasitələr üçün zəruri infrastrukturun qurulması tələb olunur.

"İnsan yönümlü şəhərlər" layihəsinin təsisçisi Anar Əliyev Oxu.Az-a verdiyi açıqlamada, velosiped infrastrukturunun şəhər həyatında böyük rol oynadığını vurğulayıb.

Ekspert qeyd edib ki, velosiped zolaqları və müvafiq şərait (geniş əhatə sahəsi, parkinq, icarə xidmətləri) velosipedləri və eyni zamanda, skuterləri cəlbedici və təhlükəsiz nəqliyyat vasitələrinə çevirir:

"Bu, nəinki mobilliyi artırır, həm də əhalinin sağlam həyat tərzi keçirməsinə, ətraf mühitin təmizlənməsinə və eyni zamanda, tıxacların azalmasına kömək edir", - deyə ekspert vurğulayıb.

A.Əliyev Bakıda son bir ildə 35 kilometr uzunluğunda velosiped yollarının salındığını və bu göstəricinin müsbət bir addım olduğunu qeyd edib. Onun fikrincə, Bakı küçələrinin böyük əksəriyyəti velosiped infrastrukturu üçün əlverişlidir və bu istiqamətdə işlərin sürətlə davam etməsi velosipedlərin nəqliyyat vasitəsi olaraq daha çox istifadə edilməsinə şərait yaradacaq:

"Bəzən insanlara elə gəlir ki, Bakıda mikromobillikdən istifadə edənlər yox səviyyəsindədir. Zənnimcə, bu, çox yanlış bir fərziyyədir. Nəzərə almaq lazımdır ki, Bakıda velosiped icarəsi cəmi beş ay əvvəl istifadəyə verilib və qısa müddətdə böyük istifadəçi bazasını qazana bilib.

Elektroskuter istifadəçilərinin sayı da kifayət qədər çoxdur. Skuter icarəsini Bakıda bu gün dörd şirkət təklif edir. Statistikaya görə, hər ay velosiped və skuterlə 200 min səfər olunur, yəni gündə təxminən 7 min velosiped və skuter mikromobillik zolaqlarından yararlanır. Bu, islahatlara yenicə qədəm qoyan bir şəhər üçün yaxşı göstəricidir. Hətta velosiped dükanları da velosiped infrastrukturunun yaradılmasından sonra satışların artdığını bildiriblər", - deyə A.Əliyev qeyd edib.

Onun fikrincə, mikromobilliyin həqiqətən də populyarlıq qazanması üçün çox geniş velosiped yolları şəbəkəsi yaradılmalı və bu, Bakının hər bir küçəsini əhatə etməlidir:

"Bütün velosiped zolaqları bir-birinə təhlükəsiz şəkildə bağlanmalıdır. Küçələrdə yeraltı və ya yerüstü keçidlər olmamalıdır, çünki onlar velosiped zolaqlarının bir-birinə bağlanmasına çətinlik yaradır. Velosiped duracaqlarının sayı da kifayət qədər olmalıdır. Məsələn, götürək velosiped infrastrukturunu sürətlə inkişaf etdirən şəhərlərdən Berlin və Parisi. Bu şəhərlərdə bir çox küçələrdə mövcud hərəkət hissəsini istifadə edərək velosiped zolaqları şəbəkəsini təşkil ediblər. Bu da velosiped istifadəsinin kəskin artmasına səbəb olub. Bu gün Berlində 620 km, Parisdə isə 1000 km-dən çox velosiped zolaqları təşkil olunub".

A.Əliyev onu da diqqətə çatdırıb ki, qış ayları və iqlimi Bakıdan qat-qat daha soyuq və sərt olan Kopenhagen və Amsterdam kimi şəhərlər velosiped infrastrukturu cəhətdən etalondur:

"Bu şəhərlərdəki küçələrin demək olar ki, 100%-i velosiped zolaqları ilə əhatə olunub. Eyni zamanda, bu kimi şəhərlərdə rahat gəzmək üçün geniş səkilər və saat kimi çalışan ictimai nəqliyyat mövcuddur. Belə şəhərlərdə xüsusi halları çıxmaq şərtilə avtomobildən istifadə etmək arzusu da olmur.

Onu da qeyd edim ki, Niderland Avropanın ən avtomobilləşmiş ölkələrindən biridir. Burada hər 1000 nəfərə 500-ə yaxın avtomobil düşür, Azərbaycanda isə bu rəqəm 200-dən aşağıdır. Lakin inkişaf etmiş şəhərlərdə fərdi avtomobilə rahat və əlçatan alternativlər təqdim edirlər deyə, burada Bakıdakı kimi dəhşətli tıxaclara rast gəlinmir".

"İnsan yönümlü şəhərlər konsepsiyası bu gün tək Avropa ölkələrində deyil, digər qitələrə aid şəhərlərdə də sürətlə tətbiq olunur. Sinqapur, Avstraliya, Kolumbiya, Cənubi Koreya, hətta ABŞ şəhərlərinin bəziləri bu konsepsiyaya uyğun pilot layihələrinin icrasına start verib. Çünki insan yönümlü şəhər tək tıxacsız və rahat şəhər demək deyil. Bu, inklüziv, əlçatan, daha sağlam, ekoloji təmiz və iqtisadi cəhətdən daha inkişaf etmiş şəhər deməkdir", - deyə ekspert bildirib.

Əzizə İsmayılova

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:127
embedMənbə:https://oxu.az
archiveBu xəbər 30 Yanvar 2025 17:58 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Türkiyədə şübhəli maddənin iyindən zəhərlənən 9 polis xəstəxanaya yerləşdirilib

03 Sentyabr 2025 07:22see190

Makronun İsrailə səfər etmək istəyi Netanyahu tərəfindən rədd edildi

04 Sentyabr 2025 02:10see186

Dövrün bəlası: xroniki yorğunluq sindromu

02 Sentyabr 2025 12:28see175

Husi qüvvələri Təl Əvivdə hədəfləri raketlərlə vurduğunu iddia edir

03 Sentyabr 2025 18:37see164

İranın Azərbaycandakı səfirliyinə bir neçə XATIRLATMA VİDEO

02 Sentyabr 2025 20:43see152

Ekspert: Parlaq çamadan oğrular üçün “cazibədar hədəf”dir

03 Sentyabr 2025 11:23see139

Rusiyanın Dərbənd xofu: Əgər Azərbaycan döyüş qərarı veribsə...

02 Sentyabr 2025 15:25see138

Hərbi xidmət yaşının artırılması təhsilə necə təsir edər?

03 Sentyabr 2025 13:21see134

Hələ qol vurmadan Fənərbaxçanın tarixinə düşdü

03 Sentyabr 2025 07:36see134

Ramzan Kadırova qiyabi ittiham irəli sürülüb

02 Sentyabr 2025 10:42see130

Fransanın Marsel şəhərində bıçaqlı hücum baş verib

03 Sentyabr 2025 00:00see130

İslandiya millisinin yarımmüdafiəçisi: Azərbaycan bizi cəzalandıra bilər

03 Sentyabr 2025 23:00see122

Rusiya Hindistana əlavə S 400 satır Danışıqlar yekunlaşır

03 Sentyabr 2025 00:13see122

Yaponiyada 80 yaşlı qadın özünü astronavt kimi təqdim edən fırıldaqçının qurbanı olub

03 Sentyabr 2025 06:33see121

Qazaxıstanda aviasiya təhlükəsizliyi üzrə ICAO auditi aparılır

03 Sentyabr 2025 02:43see120

Lazer faraların istehsaldan çıxarılmasının SƏBƏBİ

02 Sentyabr 2025 21:00see120

Kamçatkada 6 ballıq zəlzələ oldu

02 Sentyabr 2025 16:12see119

Məni azadlığa buraxın, qeyri adi istedadım var İlhamə Elşadqızı

03 Sentyabr 2025 13:18see119

Lissabonda funikulyor relsdən çıxdı − Ölənlər var

03 Sentyabr 2025 23:28see118

ABŞ də kişi görüşdə ayağını iyləməyə icazə verməyən qızın üzərindən avtomobillə keçdi

04 Sentyabr 2025 04:31see118
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri