Bu məbləğ aztəminatlı ailələr üçün böyük yükdür İqtisadçı
Icma.az, 525.az saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
“Məlum olduğu kimi, oktyabrın 1-dən etibarən bəzi marşut avtobuslarında və metroda gediş haqqı 60 qəpik olub. Gediş haqqının bahalaşması təqaüdçü, tələbə və gündəlik nəqliyyatdan istifadə edən insanları çətin vəziyyətlə üz-üzə qoyur. Ailənin dörd üzvünün də gündəlik nəqliyyatdan istifadə etdiyini nəzərə alsaq, onların ümumilikdə bir günlük yol xərci 16-19 manata qədər gəlib çıxır. Bu məbləğ təbii ki, aztəminatlı ailələr üçün böyük yükdür. Aylıq qazancı 500-600 manat olan insanların gündəlik bu qədər məbləqi yolpuluya verməsi, onların onsuzda ağır olan sosial vəziyyətini daha da ağırlaşdırır”.
Bunu 525.az-a iqtisadçı ekspert Natiq Cəfərli deyib. O bildirib ki, bunu nəzərə alaraq tələbə və təqaüdçülər üçün müəyyən güzəştlər edilməlidir: “Hər gün nəqliyyatdan istifadə edən tələbələr üçün gündəlik, həftəlik, altı aylıq və illik gediş biletləri iqtifadəyə verilməlidir. Bu biletləri alan vətəndaşlar üçün fərqli tariflər müəyyən edilməlidir. Əgər bir günlük bilet alınırsa və gün ərzində dəfələrlə nəqliyyatdan istifadə edilirsə, bunun qiyməti, bir az aşağı məsələn, 2 manat ola bilər. Gün ərzində nəqliyyatdan bir neçə dəfə istifadə edən insanlara güzəştlərin olunması mütləqdir. Aylıq biletlər təxminən 30 manat təşkil etməlidir. Qeyd edim ki, hazırda dünyanın bir çox ölkələrində bu sistem tətbiq olunur. Aylıq biletlər sərnişinlər üçün həm sərfəli, həm də rahatdır. Nəqliyyat şirkətlərinə də bu sistem sərfəlidir. Hər ay öncədən pul almaqla, öz problemlərini həll edə bilərlər”.
Natiq Cəfərlinin sözlərinə əsasən, tələbə və təqaüdçülər üçün ad-soyada bağlı kartlar hazırlanmalıdır. Kartların qiyməti isə normal qiymətlərdən azı 2 dəfə ucuz olmalıdır ki, ondan istifadə etmək tələbəyə sərf etsin: “Gediş haqqının artırılması tələbələri də çətin duruma salır. Universitetə gəlmək üçün bir neçə marşrut dəyişən tələbələr üçün isə vəziyyət ikiqat çətindir”.
Ekspert vurğulayıb ki, nəqliyyatda gediş haqqını artırırlar, amma bu qiymət artımı keyfiyyəti dəyişmir, müştəri məmnuniyyəti yaratmır.
Sevinc QARAYEVA


