Bu, satıcı məsuliyyətsizliyinin nəticəsidir
525.az saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
"Bəzən alıcılar supermarket vitrinində bir qiymət, ödəniş edərkən isə tamam başqa qiymətin olmasından şikayətlənirlər. Bu, satıcı məsuliyyətsizliyinin nəticəsidir. Endirim kampaniyaları bitsə də, bəzən satıcılar endirimli qiymətləri yığışdırmır. Bu zaman da vitrində bir, kassada başqa qiymət göstərir".
Bunu iqtisadçı ekspert Xalid Kərimli bildirib.
Onun sözlərinə görə, supermarketlər şəbəkələrinin onlarla filialları olur və qiymətlər baş ofis tərəfindən müəyyən olunur: "Filiallarda bəzən işçi çatışmazlığından və mövcud əməkdaşların məsuliyyətsizliyindən qiymət dəyişərkən vitrində qiymət vaxtında yenilənmir.
Nəticədə müştərilər belə hallarla qarşılaşırlar. Bu zaman müştərinin məhsulu vitrində gördüyü, yəni aşağı qiymətlə almaq hüququ var. Supermarketin qiyməti vaxtında dəyişməməsi müştərinin günahı deyil. Supermarket məhsulu müştərinin vitrində gördüyü qiymətə satmaqdan imtina edərsə, istehlakçı Prezident yanında Antiinhisar siyasəti və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinə şikayət etməlidir".
Sevinc QARAYEVA


