Dəmiryolu infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi qatarla səyahət edənlərin sayını artırdı
Icma.az, Avtosfer -ə istinadən məlumat verir Dəmiryolu infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi qatarla səyahət edənlərin sayını artırdı.
Son illərin statistikasına nəzərdə yetirdikdə, Azərbaycanda dəmir yolu ilə səyahətə üstünlük verən sərnişinlərin sayının artdığını müşahidə edə bilərik. 2023-cü ildə Azərbaycan Dəmir Yolları (ADY) tərəfindən 7 milyondan çox sərnişin daşınmışdısa, 2024-cü ildə bu rekord yenilənib. Belə ki, ötən il 8,5 milyon sərnişinə səyahət xidmətləri təqdim edilib. Təbii ki, yeni qatarların və dayanacaqların istifadəyə verilməsi sərnişin məmnuniyyətinə və dəmir yolundan istifadəyə marağın daha da artmasına səbəb olub.
Milli Məclisin deputatı Müşfiq Cəfərov deyib ki, ekoloji cəhətdən təmiz nəqliyyat növlərindən biri olan dəmir yolu nəqliyyatı yaşıllaşdırma üçün böyük potensiala malikdir.
Onun sözlərinə görə, Avropa ilə Asiyanın qovşağında yerləşən Azərbaycan qlobal nəqliyyat problemləri və onların həlli istiqamətində qətiyyətli addımlar atır. Deputat söyləyib ki, bu gün Azərbaycan ölkə daxilində qabaqcıl texnologiyalardan istifadə edərək, dəmir yollarının modernləşdirilməsi və “yaşıllaşdırılması” layihələrini fəal şəkildə həyata keçirir:
“Dəmiryolu nəqliyyatının bir sərnişinin və ya yükün daşınması üçün digər nəqliyyat növləri ilə müqayisədə daha az enerjiyə ehtiyacı ilə yanaşı, ətraf mühitə də az mənfi təsiri mövcuddur. Qlobal ekoloji böhranın həlli yollarında öz töhfəsini əsirgəməyən dövlətimiz Qarabağda və Şərqi Zəngəzurda yeni dəmir yolu xətlərinin çəkilişi zamanı ətraf mühitin mühafizəsi məsələlərinə böyük diqqət yetirir”.
M.Cəfərov vurğulayıb ki, vətəndaşların rahatlığını təmin etmək məqsədilə dəmir yollarının yenidənqurma işləri öz bəhrəsini verməkdədir: “Hazırda ölkədə bir çox şəhərlərdə stansiyaların, vağzal və dayanacaqların əsaslı təmir işləri başa çatıb. Bütün bunlar vətəndaşların rahat və təhlükəsiz nəqliyyat xidmətinə olan ehtiyacını qarşılamaqda mühüm rol oynayır. Bu gün Azərbaycan Dərmir Yolları ölkəyə müasir sərnişin qatarlarının gətirilməsini həyata keçirərək vətəndaşların mənzil başına rahat və təhlükəsiz çatmasını təmin edir”.
Qeyd edək ki, ötən ay Prezident İlham Əliyevin Sərəncamı ilə təsdiq olunmuş Bakı şəhərində və ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsinə dair 2025–2030-cu illər üçün Dövlət Proqramında növbəti 5 ildə Bakı şəhərində və ətraf ərazilərdə dəmiryol nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi ilə bağlı həyata keçiriləcək işlər də öz əksini tapıb.
Belə ki, 2030-cu illərədək 4 dəmir yolu xəttinin bərpası planlaşdırılır. Dövlət Proqramına əsasən, 2026−2028-ci illər ərzində Bakıxanov−Binə−Qala dəmir yolu xəttinin bərpası ilə bağlı elektrik təchizatı və rabitə-işarəvermə sisteminin yenidən qurulmasının layihə-smeta sənədlərinin və icra qrafikinin hazırlanması planlaşdırılır. Yeni Suraxanı−Hövsan dəmir yolu xəttinin bərpası 2026−2027-cı illərdə, Zabrat−Maştağa−Bağlar xəttinin bərpası 2028−2030-cu illərdə, Güzdək−Qaradağ xəttinin bərpası isə 2027−2029-cu illərdə planlaşdırılır. Bununla yanaşı, 2025-2027-ci illərdə Bakı-Xırdalan-Sumqayıt xəttinin, 2026−2028-ci illərdə isə Bakı-Pirşağı-Sumqayıt xəttinin təkmilləşdirilməsi nəzərdə tutulur. Bundan əlavə, 20 ədəd sərnişin qatarının alınması da Dövlət Proqramında dəmiryolu sahəsində həyata keçirilməsi nəzərdə tutulan əsas məsələlərdəndir. Təbii ki, bütün bunlar sərnişinlərin daha rahat və təhlükəsiz şəraitdə mənzil başına çatması üçün dövlət tərəfindən həyata keçirilən növbəti tədbirlərdən biridir.
Bakı, Sumqayıt şəhərlərində və bütövlükdə Abşeron yarımadasında yaşayan əhalinin gediş-gəlişini təşkil edən əhəmiyyətli yollardan biri hesab olunan Abşeron dairəvi dəmir yolu xətti 2020-ci ildən tam istifadəyə verilib və iki hissədən ibarətdir: Bakı sərnişin – Biləcəri – Sumqayıt və Bakı sərnişin – Sabunçu–Sumqayıt dairəvi xəttinin ümumi uzunluğu 198 kilometrdir. Son 20 il ərzində sözügedən xətt üzrə ümumilikdə 38 milyon səfər təşkil olunmuş, xəttin tam istifadəyə verilməsindən indiyədək isə sərnişindaşıma həcmi 5 dəfəyədək artıb (orta illik artım tempi 48 %). 2024-cü ildə dəmir yolu ilə 8 milyondan çox sərnişin səfəri həyata keçirilib ki, bu da 2023-cü illə müqayisədə 1,4 milyon artım deməkdir.(iqtisadiyyat.az)
![see](https://icma.az/template/assets/label.png)
![see](https://icma.az/template/assets/see.png)