Dosentdən nazirə SUAL: “Təhsil islahatlarına sərf edilən milyardlar hara getdi?“
Icma.az bildirir, Tribuna portalına istinadən.
Universitetlərimizdə kəmiyyət artıb, amma keyfiyyət daha da zəifləyib. Çünki universitetlər belə kəmiyyət artımına hazır deyildilər. Universitetlərin maddi-texniki və tədris-metodik bazasını gücləndirmədən qəbul planını 2 dəfə artırmaq, şəhərin elektrik şəbəkəsini gücləndirmədən şəbəkəyə qoşulan abonentlərin sayını 2 dəfə artırmağa bənzəyir.

Tribunainfo.az xəbər verir ki, bu sözləri ali təhsil üzrə ekspert, dosent İlham Əhmədov Elm və təhsil naziri Emin Əmrullayevin – “Son on ildə universitetlərə qəbul planı yerləri demək olar ki, iki dəfə artırılıb, bu isə təhsilə çıxış imkanlarını genişləndirib, keyfiyyət, ədalət məsələlərini aktuallaşdırıb” fikirlərinə münasibət olaraq bildirib.
O qeyd edib ki, keyfiyyətsiz ali təhsilin məsuliyyətini nə nazirlik, nə də universitet daşımaq istəmir:
“Bəlkə, nazirin əvvəllər dediyi kimi, keyfiyyətsiz ali təhsilə görə universitet məzunu təhsil sistemini və ya universiteti məhkəməyə versin?
Qəbul planını ETN 2 dəfə artıranda bəs nəyə ümid edirdi? Düşünürdü ki, az tələbəni keyfiyyətli hazırlaya bilmirik, amma çox tələbəni keyfiyyətli hazırlayacağıq?
Bəlkə ETN düşünürdü ki, universitetlər bu yolla daha çox pul qazansınlar, büdcəyə yük olmasınlar? Universitetlər PHŞ kimi maliyyə müstəqilliyinə sahib olsunlar?
Nəyin hesabına keyfiyyət artacaqdı? Keyfiyyətsiz təhsil, təhsil deyil.
Ailələr 2 il repetitorlara, 4 il universitetlərə təhsil haqqı ödəyir, sonda da MİQ və ya digər imtahanlardan övladları bal toplaya bilmir, qalır işsiz. Belə olanda da hamı yaxasını kənara çəkir ki, bu duruma görə mən məsul deyiləm.
Bəs kimdir məsul? İllər ərzində tərsinə qurulan təhsilin, itirilən illərin və səmərəsiz israf edilən pulların cavabdehi kimdir? Məsuliyyətli, özünə hörmət edən təhsil sistemi belə etmir.
Təəssüf ki, 25 ildə təhsilə, təhsil “islahat”larına sərf edilən milyardlarla manatın aqibəti belədir.
Nazir bildirdiyi kimi, universitetlərə qəbul planı xeyli artıb, təhsilə çıxış imkanları genişlənib və eyni zamanda keyfiyyət məsələləri də aktuallaşıb.
Keyfiyyətsiz universitet məzunu insan kapitalı hesab edilə bilərmi?”.
Gülşən Rəsul


