Dünənki imtahan daha çətin olub? DİM dən iddialara CAVAB
Bakivaxti saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
Xəbər verdiyimiz kimi, dünən Dövlət İmtahan Mərkəzi (DİM) tam (11 illik) orta təhsil səviyyəsi üzrə buraxılış imtahanı keçirib.
Bakıvaxtı.az xəbər verir ki, imtahanda 58732 şagird iştirak edib.
İlkin məlumatlara əsasən, 3 nəfərdə mobil telefon aşkarlandığı üçün imtahandan xaric edilib. 1 nəzarətçi isə iştirakçılara kömək etməyə cəhd etdiyi üçün imtahandan kənarlaşdırılıb. Qeyd olunan hallarla bağlı araşdırma aparılır.
İmtahandan sonra müəllimlər və şagirdlər dünənki imtahanın martın 2-də keçirilən imtahandan fərqləndiyini, riyaziyyat suallarının ilk imtahana nisbətən çətin olduğunu və ingilis dili fənnində dinləmədə problemlər olduğunu iddia edib.

Xanlar Xanlarzadə: Hələlik imtahanların nəticələri təhlil edilmədən konkret fikir söyləmək doğru deyil
Dövlət İmtahan Mərkəzinin Mətbuatla iş sektorunun müdiri Xanlar Xanlarzadə bu iddiallarla bağlı Bakıvaxtı.az-ın sorğusuna cavab olaraq bildirib ki, DİM-in test bankında tapşırıqlar mürəkkəblik dərəcələrinə görə kateqoriyalara ayrılır və imtahanlarda istifadə olunan bütün testlər standart alqoritm vasitəsilə eyni prinsiplə formalaşdırılır.
X.Xanlarzadə nəzərə çatdırıb ki, hər bir test blokuna daxil edilən tapşırıqların mürəkkəblik dərəcələri üzrə paylanması eyni olur.
DİM rəsmisinin sözlərinə görə, buraxılış imtahanları 2 istiqamət üzrə keçirilib və nəticələr əsasında dünyada qəbul olunmuş elmi-statistik metodlar vasitəsilə test variantlarının müqayisəli təhlili aparılacaq və digər məlumatlarla birlikdə ictimaiyyətin diqqətinə çatdırılacaq:
“İmtahan nəticələrinin 6 həftə sonra elan olunması nəzərdə tutulur. Hələlik imtahanların nəticələri təhlil edilmədən konkret fikir söyləmək doğru deyil. Lakin tam orta təhsil səviyyəsi üzrə martın 2-də və 9-da keçirilən imtahanların məzmununu müqayisə etdikdə mürəkkəblik səviyyəsinin oxşar olduğunun şahidi ola bilərək. Uzun illərin elmi-statistik təhlilləri göstərir ki, müxtəlif zonalar üzrə keçirilən imtahanların çətinlik dərəcəsi arasında fərq məqbul statistik xəta payı çərçivəsindən kənara çıxmır”.
Dinləmə mətnləri ilə bağlı iddialara gəlincə, X.Xanlarzadə qeyd edib ki, dinləmə müəyyən bir bacarıq tələb edir və mətni eşidib anlamaq üçün dinləmə qabiliyyəti inkişaf etdirilmiş olmalıdır:
“Yox, əgər səsləndirmədə hər hansı bir texniki problem olarsa, o yerindəcə həll edilir. Qurğuda səsi artırıb-azaltmaq mümkündür. Hətta texniki nazaslıq aşkar olunarsa, o qurğu yenisi ilə əvəz olunur. Bütün bunlar imtahan zamanı həll oluna bilən məsələlərdir. Ancaq yenə də imtahan nəticələri elan olunduqdan sonra iştirakçıların hər hansı bir məsələ ilə bağlı apellyasiya komissiyasına müraciət etmək hüquqları var”.
Mina Mikayılova
