Dünyanın ən yaxşı IT brendləri Kim kimi üstələyib?
Yenisabah saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Dünyanın ən bahalı 100 IT brendinin dəyəri 3,2 trilyon dollara çatıb ki, bunun da 2,5 trilyon dolları 44 Amerika brendinin payına düşür.
Yenisabah.az brand finance-a istinadla xəbər verir ki, ABŞ-dən olan brendlərin payı 77,9% təşkil edir. 24 Çin brendi ümumi dəyərin 11,4%-ni, 9 yapon - 2,1%, 5 Cənubi Koreya - 3,9%, 5 Hindistan - 1,7% təşkil edir.
"Apple" brendi artıq ikinci ildir ki, reytinqdə birinci yeri tutur, onun dəyəri 11% artaraq 574,5 milyard dollara çatıb. İstehlakçıların 80%-dən çoxu bu brendlə tanışdır və 45%-i "Apple" məhsul və ya xidmətlərindən istifadə etməyi düşünür.
İkinci yeri "Microsoft" brendi (+35%, 461,1 milyard dollara), üçüncü yeri "Google" (+24 faiz, 413 milyard dollara), dördüncü yeri "Amazon" (+15 faiz, 356,4 milyard dollar), beşinci yeri "TikTok/Douyin" (+26 faiz, 105,8 milyard dollar) saxlayıb.
"Facebook" altıncı yerə yüksəlib (+21%, 91,5 milyard dollar), "Samsung"u geridə qoyub (+9%, 89,4 milyard dollar).
IT seqmentində ən kəskin dəyər artımı keçən il onuncu yerdən səkkizinci yerə yüksələn "Nvidia" brendi (+98%, 87,9 milyard dollar) tərəfindən qeydə alınıb. O, "Instagram" (79,9 milyard dollara qədər) və "Oracle"ı (57,4 milyard dollar) özündən aşağı pillələrə düşürüb.


