Icma.az
close
up
RU
Ekrandan süfrəyə uzanan təhlükə

Ekrandan süfrəyə uzanan təhlükə

Bizimyol portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.

Uşaqlar televiziya və internet ekranlarında gördüklərini təkcə izləmirlər onu nümunə götürür, təqlid edir, tələb edirlər.

Son illərdə reklam bazarını müşahidə etdikdə görürük ki, bəzi qida və içki markaları uşaqları hədəf alaraq qeyri-sağlam, lakin cazibədar məhsulları geniş şəkildə təbliğ edirlər. Bu reklamlar yalnız satışı artırmır, həm də uşaqların gələcək sağlamlığını təhdid edir.

Reklamçılar yaxşı bilirlər ki, bir uşağın istəyini rədd etmək valideyn üçün asan deyil. Bu səbəbdən də uşaq psixologiyasına uyğun hazırlanmış reklamlar rəngli animasiyalar, sevimli qəhrəmanlar, hədiyyəli kampaniyalar şüuraltı olaraq uşağın istəyini formalaşdırır.

Uşaq məhsulu deyilən bir çox qida məhsulu çipsilər, qazlı içkilər, şəkərli səhər yeməkləri, enerji verən batonlar və s. çox vaxt duzlu, şəkərli və ya doymuş yağlarla zəngin olur. Amma bu məhsullar "enerji verir", "gümrah edir", "dostluq gətirir" kimi mesajlarla təqdim olunur.

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının (ÜST) məlumatına görə, reklamlar uşaqlarda artıq çəki və piylənmə riskini artıran əsas səbəblərdəndir. Azərbaycanda da son illərdə uşaq piylənməsi halları artır. Rəsmi olmayan müşahidələrə görə, məktəblilərin təxminən 10-15%-i artıq çəki və sağlam olmayan qidalanma ilə bağlı problemlər yaşayır.

Azərbaycanda reklamlarla bağlı etik və hüquqi çərçivə olsa da, uşaq reklamlarının nə dərəcədə monitorinq olunduğu mübahisəlidir. Televiziyada və xüsusən də YouTube kanallarında yayımlanan yerli kontentlərdə şəkərli və zərərli məhsulların reklamı açıq-aşkar yer tutur. Məsələn, bəzən uşaq blogerlər vasitəsilə reklam olunan məhsullar heç bir etik xəbərdarlıq olmadan təqdim edilir. Halbuki inkişaf etmiş ölkələrdə bu tip reklamlara məhdudiyyətlər tətbiq olunur.

Bugünkü rəngli, musiqili, cazibədar reklam sabahki şəkərli xəstəliklərin səbəbi ola bilər. Təkcə bir məhsulu yox, bir nəsli zəhərləyə bilər.

Əgər reklamlarla uşaq düşüncəsi formalaşırsa, o zaman reklam etikası da qanun qədər önəmli olmalıdır.

Leyla Mirzə

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:84
embedMənbə:https://www.bizimyol.info
archiveBu xəbər 17 İyul 2025 19:55 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Dünya siyasətində sabitlik pozulub

01 Sentyabr 2025 08:07see332

Sentyabrın 1 də hava kəskin dəyişir

31 Avqust 2025 14:03see144

İsveçrə ABŞ də qızıl zavodu açmaqdan imtina edib

31 Avqust 2025 15:25see142

Rusiyada saxlanılan miqrant futbolçuları deportasiya gözləyir

01 Sentyabr 2025 01:13see134

İsrail Rusiyaya səfir təyin etdi

01 Sentyabr 2025 00:02see134

La Liqa: Barselona dan xal itkisi

01 Sentyabr 2025 01:40see127

Rəcəb Tayyib Ərdoğan Tiencində Si Cinpinlə görüşüb

31 Avqust 2025 13:51see127

Bakıda zəncirvari qəza: İki KamAZ və dörd minik avtomobili toqquşub

01 Sentyabr 2025 01:01see127

Avropa Komissiyası: Gürcüstanın cavabı alınıb, qiymətləndiriləcək

01 Sentyabr 2025 19:54see127

Türk qəhvəsi sevənlər OXUSUN Sən demə...

01 Sentyabr 2025 01:45see126

Teleqramda möhtəşəm yenilik...

01 Sentyabr 2025 01:17see125

İsrail ordusu HƏMAS ın xaricdəki liderlərini hədəf alacaq

31 Avqust 2025 22:01see122

Kurtlar Vadisi nin Mematisi illər sonra FOTO

31 Avqust 2025 15:05see121

Şirvanda toyda kütləvi dava 2 nəfər həbs edildi

02 Sentyabr 2025 02:01see121

Yer niyə fırlanır və ya fırlanmasa, nələr baş verər?

31 Avqust 2025 19:39see120

“Nüvə məsələsi üçün diplomatik pəncərə açıqdır”

02 Sentyabr 2025 02:31see120

Moskvada müəllim şantaja görə həbs olundu

02 Sentyabr 2025 04:00see118

Ağdamda baş vermiş yol qəzasının təfərrüatları məlum olub FOTO YENİLƏNİB

31 Avqust 2025 19:50see118

Flamingo nun təqdimatı ilk dəfə onlayn nümayiş olunub...

01 Sentyabr 2025 00:05see115

Suriya son 14 ildə ilk dəfə neft ixrac etdi

02 Sentyabr 2025 01:54see115
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri