Ən çox müraciət edilən nazirliklər ARAŞDIRMA
Bizim media saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Rəsmi qurumların çağrı mərkəzinə zəng edib telefonun o başında cavab gözləyən minlərlə insan var: maaşı gecikən, pensiyasını ala bilməyən, hüququ pozulan – istənilən sualı olan bir vətəndaş. Ümidlə zəng edir, təkrar-təkrar nömrəni yığıb saatlarla xəttən süzülən klassik musiqiləri dinləməli olur.
Azərbaycanda çağrı mərkəzləri artıq təkcə informasiya alma vasitəsi deyil, həm də insanların problemlərini “rəqəmsal” həll edən üvanlardır. Hər gün iqtisadiyyat, əmək, ədliyyə, təhsil nazirliklərinə, TƏBİB-ə, Ombudsman çağrı mərkəzlərinə minlərlə müraciət daxil olur.
Maraqlıdır, indiyədək ən çox müraciət olunan qurum hansıdır?
Statistikaya əsasən, ən çox müraciət alan nazirliklərin çağrı mərkəzləri Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyidir: 142 çağrı mərkəzi bu il 1,3 milyona yaxın müraciət cavablandırıb. Sosial müavinətlər, pensiya hesablamaları, ünvanlı sosial yardım, əmək hüquqları pozuntuları və s. məsələlərdə müraciətlər qeydə alınıb.
İqtisadiyyat Nazirliyinin 195-1 çağrı mərkəzi də çox sayda müraciət qəbul edib: 2025-ci ilin yanvar-mart aylarında 145,137 müraciət daxil olub. Sahibkarlıq fəaliyyəti və icazələr, istehlakçı hüquqlarının qorunması, dövlət satınalmaları və s. məsələlər müraciətçiləri maraqlandırıb.
Elm və Təhsil Nazirliyi: təkcə bu ilin 16-30 sentyabr tarixlərində 41,811 müraciət daxil olub. Şagirdlərin məktəbə qəbulu və ya kölçürülməsi, müəllimlərin işə qəbulu, müəllimlərin davranışları ilə bağlı şikayətlər və. s. müraciətlərdə öz əksini tapıb.
Şəfiqə Şəfa, Bizim.Media


