Ənənəvi banklar öləcəkmi? MÜNASİBƏT BİLDİRİLDİ
Icma.az, Sia Az-ə istinadən məlumat verir Ənənəvi banklar öləcəkmi? MÜNASİBƏT BİLDİRİLDİ.
"FinTech hərfi mənada maliyyə sektorunda yüksək texnologiyaların tətbiqini ifadə edir. Bu gün biz maliyyə sektorunda müşahidə edilən tendensiyalara nəzər yetirsək, görə bilərik ki, ənənəvi maliyyə təşkilatları, o cümlədən banklar, öz fəaliyyətini daha optimallaşdırmaq və daha çox müştəri seqmentinə xidmət etmək üçün yüksək texnologiyalardan aktiv istifadə edir. Bəzi təşkilatlarda yüksək, digər sözlə, rəqəmsal texnologiyalar daha çox sahələrdə, bəzilərində isə daha az sahələrdə həyata keçirilmişdir. Lakin yeni təsis edilən bankların və digər maliyyə təşkilatlarının bəziləri maliyyə xidmətlərini yalnız rəqəmsal kanallar üzərindən təklif edir və özlərini fintech şirkətləri kimi təqdim edirlər. Əlbəttə ki, bu cür fintech şirkətləri ənənəvi banklardan seçilir və onlara ciddi rəqabət təşkil edirlər. Əgər ənənəvi banklar sürətli və səmərəli şəkildə yüksək texnologiyaların investisiya edərək fintech şirkətlərinə cəlbedici alternativ ola bilsələr, o zaman rəqabətə davam gətirə biləcəklər. Əksinə, sürətlə dəyişən bazar şəraitində ənənəvi maliyyə təşkilatları rəqəmsallaşmaya doğru ciddi addımlar atmasalar, onlar tədricən öz bazar paylarını itirməyə məcbur qalacaqlar". Bu sözləri ABB-İnvest İnvestisiya Şirkəti QSC-nin Pərakəndə müştərilərlə iş departamentinin direktoru Elçin Məmmədov SİA-ya açıqlamasında deyib.

Onun sözlərinə görə, fintech şirkətləri banklara rəqib çıxaraq onları yeni və daha çevik idarəetmə sisteminə keçid etməyə və öz resurslarının daha çox hissəsini informasiya texnologiyalara investisiya etməyə məcbur edəcəklər: "Açıq bankçılıq (Open Banking) və onun müştəri məmnuniyyəti baxımından üstünlükləri nələrdir? Düşünürəm ki, açıq bankçılıq prinsiplərinin hər hansı ölkədə tətbiqi müştəri məmnuniyyəti baxımındam müsbət bir addımdır. Çünki bu prinsiplər kredit təşkilatları tərəfindən toplanılan məlumatların, o cümlədən müştərinin maliyyə aktivləri və əməliyyatları üzrə rəqəmsal məlumatların müştərinin sərəncamı və ya razılığı əsasında həmin müştəriyə xidmət edən digər maliyyə təşkilatları ilə müasir kommunikasiya texnologiyalar vasitəsi ilə paylaşılmasını ehtiva edir. Bu isə yeni maliyyə xidmətləri və məhsulları yaradan və müştərilərə təqdim edən fintech şirkətləri üçün müştərilərə qabaqcıl rəqəmsal təcrübələr əsasında həmin xidmət və məhsulların çatdırılması prosesini xeyli yüngülləşdirir. Nəticədə müştərilər ənənəvi maliyyə təşkilatlarının təqdim etmədiyi və ya yüksək xidmət haqqı qarşılığında təqdim etdiyi yeni maliyyə xidmətlərindən daha əlverişli şərtlərlə bəhrələnə bilir və bu da sözsüz onların mənmuniyyətinə müsbət təsir edir".

