Ərşad Hüseynov: “Bir əllə sükan saxlamaq qayda pozuntusu deyil”
Sherg.az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Cərimə yox, tövsiyə olmalıdır
Qəzaların qarşısının alınmasında sürücülərin yol hərəkəti qaydalarına ciddi şəkildə riayət etməsi xüsusi əhəmiyyət daşıyır. Azərbaycanda da bu məqsədlə qanunvericilikdə sürücülərin davranışlarına dair konkret tələblər müəyyən olunub. Xüsusilə, sükan idarəetməsi zamanı təhlükəsizlik qaydalarına əməl etməmək həm sürücünün, həm də digər yol hərəkəti iştirakçılarının həyatını təhlükəyə atır və inzibati məsuliyyətə səbəb olur.
Bakı şəhər Dövlət Yol Polisi İdarəsi xəbərdarlıq edib ki, bəzi sürücülər avtomobildə hərəkət zamanı əlini pəncərədən çölə çıxarır. Bu, həm idarəetməni çətinləşdirir, həm də qəza riskini artırır. Mövcud qanunvericiliyin tələblərinə əsasən sürücü hərəkət zamanı sükanı əlindən buraxmamalıdır, belə hal aşkarlandığı təqdirdə sürücü barəsində İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 342.1.4-cü (hərəkət zamanı sükanı əldən buraxmağa görə) maddəsinə uyğun olaraq 40 manat məbləğində cərimə tətbiq ediləcək.
Sürücülər tətbiq olunan cərimə ilə bağlı narazılıqlarını bildirib, iddia ediblər ki, bu cərimə qanunvericilikdə nəzərdə tutulmayıb.

“Digesta” hüquq firmasının direktoru, nəqliyyat üzrə ekspert Ərşad Hüseynov da Sherg.az-a açıqlamasında deyib ki, məsələnin hüquqi aspektindən çox təhlükəsizlik aspektinə yanaşmaq lazımdır. Onun sözlərinə görə, qanunvericilikdə belə bir cərimə növü olmadığı üçün məsələnin ictimai müzakirəyə çıxarılmasına da ehtiyac yoxdur:
“Sürücü sükanı bir əli ilə tutursa, idarə etmək üçün yetərli haldır. Digər əlini pəncərədən çıxarırsa, bu hərəkət müəyyən təhlükəsizlik risklərini yarada bilər. Ancaq buradakı əsas məqam belədir ki, sürücünün avtomobili təhlükəsiz idarə etməsi üçün həmişə iki əlini sükanın üzərində saxlaması zəruri deyil. Praktik olaraq, adi vəziyyətlərdə bir əli ilə sükanı tutmaq kifayətdir. İki əl yalnız yolda ekstremal vəziyyətlərdə, qəza və ya qəfil manevr zamanı lazım olur. Yəni mən bu xəbərdarlığı sırf təhlükəsizliklə əlaqələndirirəm. Sürücünün əlini pəncərədən çıxarıb sallaması yol-nəqliyyat hadisəsi zamanı onun qolunu itirməsi ilə nəticələnə bilər. Yandan sürətli keçən digər avtomobil qəza zamanı sürücünün qoluna zərər verə bilər.
Bir var, yandan ötən maşın qəza zamanı nəqliyyat vasitəsinə dəyib, güzgüsünü sındıra, qapısını əzə, 200 manatlıq zərər verə. Biri də var ki, qolunu çölə çıxaran sürücünün qolu iki maşın arasında qalıb “xınc-mınc” ola. DYP-nin tövsiyəsi də məhz bu risklərdən qaynaqlanır yəqin ki?! Sürücülərin mümkün qədər hər iki əlini sükan arxasında saxlaması daha təhlükəsizdir. Lakin qeyd etdiyim kimi, bunlar sadəcə tövsiyə xarakterli bir çağırış olmalıdır və heç bir cərimələmədən söhbət gedə bilməz”.


