Icma.az
close
up
RU
“Growth Marketing” yanaşması nədir?

“Growth Marketing” yanaşması nədir?

Banco.az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.

Müəllif:Gülbəniz Hüseynli/Banco.az

“Growth Marketing” və ya böyümə marketinqi, şirkətlərin müştəriləri cəlb etmə, saxlama və artırma sahəsində daha innovativ və effektiv yollarla irəliləməsinə kömək edən marketinq yanaşmasıdır. Ənənəvi marketinqdən fərqli olaraq, “Growth Marketing”, məlumat analitikası, testlər və istifadəçi davranışının dərin analizinə əsaslanaraq həyata keçirilir.

Banco.az xəbər verir ki, bu yanaşma müştəriləri cəlb etmək və şirkətin böyüməsini təmin etmək üçün yeni, yaradıcı strategiyalara üstünlük verir. Xüsusən də startaplar və çevik şirkətlər üçün faydalıdır, çünki marketinq büdcəsindən maksimum səmərə əldə etməyə imkan yaradır.

“Growth Marketing”in əsas xüsusiyyətləri

Analitik Yanaşma - Growth Marketing müştərilərin davranışını daha yaxşı anlamaq və qərarları məlumatlara əsaslanaraq vermək üçün analitika və statistikanı təməl olaraq qəbul edir.

Eksperimentlər -Hər bir kampaniyanın və strategiyanın effektivliyini ölçmək üçün testlər edilir. Məsələn, A-B testləri vasitəsilə fərqli variantların performansı müqayisə edilir, hansı yanaşmanın daha təsirli olduğu müəyyən olunur.

Funnel düşüncəsi - Müştəriləri cəlb etməkdən başlayaraq onları sadiq istifadəçi halına gətirmək üçün satış kanalının bütün mərhələlərində fərqli strategiyalar tətbiq edilir.

Yaradıcı taktikalar - Ənənəvi marketinq üsullarından əlavə olaraq, “Growth Marketing” müştəriyə çatmaq üçün müxtəlif kanal və taktikalardan istifadə edir.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

Dünyada məşhur “Growth Marketing” nümunələri

Dropbox: İstifadəçi Tövsiyə Proqramı ilə mövcud istifadəçilər dostlarını dəvət etdikdə əlavə yaddaş qazanırdılar. Bu mexanizm milyonlarla yeni istifadəçi cəlb etdi və marketinq xərclərini azaltdı.

Airbnb: Craigslist kimi platformalarda məkanların avtomatik paylaşımı sayəsində Airbnb daha geniş auditoriyaya çataraq qlobal miqyasda sürətlə böyüdü.

Uber: İlk səfərlər üçün endirimlər və tövsiyə proqramları ilə yeni istifadəçiləri cəlb etdi və bazarda mövqeyini gücləndirdi.

Spotify: Fərdiləşdirilmiş musiqi siyahıları və "Year Wrapped" kampaniyası ilə sosial mediada geniş yayılaraq istifadəçi sadiqliyini artırdı.

LinkedIn: Fərdiləşdirilmiş e-poçtlarla istifadəçiləri aktiv saxladı və şəbəkələrini genişləndirdi.

Zoom: Asan istifadəsi və pandemiya dövründə əlçatanlığı sayəsində geniş istifadəçi kütləsi qazandı.

Qeyd edək ki, “Growth Marketing”  ənənəvi marketinqdən fərqli olaraq, daha dinamik və çevikdir, bu da xüsusən rəqabətli bazarlarda şirkətlərin uğurunu təmin edir. Growth Marketing, yalnız böyük şirkətlər üçün deyil, hər ölçüdə biznes üçün faydalı yanaşmadır, çünki minimum resursla maksimum nəticəyə nail olmağa imkan yaradır.

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:123
embedMənbə:https://banco.az
archiveBu xəbər 04 Noyabr 2024 22:47 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Hollivud şirkətləri filmləri Trampın istədiyi formada çəkəcək

15 Aprel 2025 05:18see144

Tumların beyinə faydası sübut olundu

15 Aprel 2025 05:43see137

Ukraynada sülhə mane olanların adları açıqlandı

16 Aprel 2025 01:09see130

Yusif İldırımzadə tutduğu vəzifədən azad edildi

16 Aprel 2025 03:26see125

Xeyrımlı sakini: Əlimin zəhməti ilə tikdiyim ev indi mənə gözdağıdır

16 Aprel 2025 01:38see125

12 ton saxta spirtli içki ələ keçirildi

15 Aprel 2025 15:55see120

Ana 3 oğlunu 2 həftə hamamda ac saxladı

15 Aprel 2025 14:23see118

Manatın məzənnəsi qalxacaq? Rəsmi açıqlama

16 Aprel 2025 00:13see117

Maştağa qəbiristanlığı SU ALTINDA: Məzarlar yararsız vəziyyətə düşdü

15 Aprel 2025 10:39see117

Trampa daha sərt davranmağı məsləhət görürlər

15 Aprel 2025 08:20see117

Əvəz Zeynallı cəzadan azad edilə bilər Vəkil

15 Aprel 2025 18:44see116

Bakıda sərnişin avtobusunun içinə su doldu Video KONKRET

16 Aprel 2025 10:18see115

Zelenski danışıqları müsbət qiymətləndirib: Görüş davam edəcək

15 Aprel 2025 20:14see114

“Dövlət dəstəyi ilə istehsal ediləcək film layihələri” müsabiqəsinin reqlamenti açıqlanıb

16 Aprel 2025 10:19see114

Kanye Uest öz dəfn planlarını açıqladı

15 Aprel 2025 08:22see114

Paşinyanın “Atəşkəsi pozmaqda heç bir məqsədimiz yoxdur” açıqlamasının PƏRDƏARXASI: İrəvan nəyə nail olmağa çalışır? KONKRET

15 Aprel 2025 18:32see113

Süni intellekt: Əyləncəli görünən bu trend sonda problemə səbəb ola bilər

15 Aprel 2025 11:40see113

Yanğına görə Mərkəzin vəzifəli şəxsi cərimələndi

15 Aprel 2025 13:00see112

Torpaq alanlara şad xəbər: Bələdiyyə “alveri” bitdi!

15 Aprel 2025 21:20see112

Azərbaycanda COVID 19 dan ən çox bu tarixdə yoluxma olub RƏSMİ

16 Aprel 2025 03:01see112
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri