Icma.az
close
up
RU
“Growth Marketing” yanaşması nədir?

“Growth Marketing” yanaşması nədir?

Banco.az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.

Müəllif:Gülbəniz Hüseynli/Banco.az

“Growth Marketing” və ya böyümə marketinqi, şirkətlərin müştəriləri cəlb etmə, saxlama və artırma sahəsində daha innovativ və effektiv yollarla irəliləməsinə kömək edən marketinq yanaşmasıdır. Ənənəvi marketinqdən fərqli olaraq, “Growth Marketing”, məlumat analitikası, testlər və istifadəçi davranışının dərin analizinə əsaslanaraq həyata keçirilir.

Banco.az xəbər verir ki, bu yanaşma müştəriləri cəlb etmək və şirkətin böyüməsini təmin etmək üçün yeni, yaradıcı strategiyalara üstünlük verir. Xüsusən də startaplar və çevik şirkətlər üçün faydalıdır, çünki marketinq büdcəsindən maksimum səmərə əldə etməyə imkan yaradır.

“Growth Marketing”in əsas xüsusiyyətləri

Analitik Yanaşma - Growth Marketing müştərilərin davranışını daha yaxşı anlamaq və qərarları məlumatlara əsaslanaraq vermək üçün analitika və statistikanı təməl olaraq qəbul edir.

Eksperimentlər -Hər bir kampaniyanın və strategiyanın effektivliyini ölçmək üçün testlər edilir. Məsələn, A-B testləri vasitəsilə fərqli variantların performansı müqayisə edilir, hansı yanaşmanın daha təsirli olduğu müəyyən olunur.

Funnel düşüncəsi - Müştəriləri cəlb etməkdən başlayaraq onları sadiq istifadəçi halına gətirmək üçün satış kanalının bütün mərhələlərində fərqli strategiyalar tətbiq edilir.

Yaradıcı taktikalar - Ənənəvi marketinq üsullarından əlavə olaraq, “Growth Marketing” müştəriyə çatmaq üçün müxtəlif kanal və taktikalardan istifadə edir.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

Dünyada məşhur “Growth Marketing” nümunələri

Dropbox: İstifadəçi Tövsiyə Proqramı ilə mövcud istifadəçilər dostlarını dəvət etdikdə əlavə yaddaş qazanırdılar. Bu mexanizm milyonlarla yeni istifadəçi cəlb etdi və marketinq xərclərini azaltdı.

Airbnb: Craigslist kimi platformalarda məkanların avtomatik paylaşımı sayəsində Airbnb daha geniş auditoriyaya çataraq qlobal miqyasda sürətlə böyüdü.

Uber: İlk səfərlər üçün endirimlər və tövsiyə proqramları ilə yeni istifadəçiləri cəlb etdi və bazarda mövqeyini gücləndirdi.

Spotify: Fərdiləşdirilmiş musiqi siyahıları və "Year Wrapped" kampaniyası ilə sosial mediada geniş yayılaraq istifadəçi sadiqliyini artırdı.

LinkedIn: Fərdiləşdirilmiş e-poçtlarla istifadəçiləri aktiv saxladı və şəbəkələrini genişləndirdi.

Zoom: Asan istifadəsi və pandemiya dövründə əlçatanlığı sayəsində geniş istifadəçi kütləsi qazandı.

Qeyd edək ki, “Growth Marketing”  ənənəvi marketinqdən fərqli olaraq, daha dinamik və çevikdir, bu da xüsusən rəqabətli bazarlarda şirkətlərin uğurunu təmin edir. Growth Marketing, yalnız böyük şirkətlər üçün deyil, hər ölçüdə biznes üçün faydalı yanaşmadır, çünki minimum resursla maksimum nəticəyə nail olmağa imkan yaradır.

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:160
embedMənbə:https://banco.az
archiveBu xəbər 04 Noyabr 2024 22:47 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Rusiya Ukrayna danışıqları dalana dirənib

04 Dekabr 2025 14:36see413

Tulin Ələkbərova və tələbəsi saxlanıldı

05 Dekabr 2025 09:49see279

Rusiyada 21 yaşına çatmamış şəxslər tütün və spirtli içkilərin satışı ilə məşğul ola bilməyəcək

05 Dekabr 2025 01:45see227

ABŞ də 2025 ci ildə ən çox səhv tələffüz edilən sözlər hansıdır?

05 Dekabr 2025 01:11see205

Kosmosdakı 5 sm lik peykimiz nəyə yarayır?

05 Dekabr 2025 08:03see180

Uzun müddətdir gözlədiyiniz bir xəbəri ala bilərsiniz Qoroskop

06 Dekabr 2025 04:35see170

Bakıda torpağın sotu 425 min oldu 41 faiz bahalaşma var VİDEO

05 Dekabr 2025 09:37see161

Çempionlar Liqası: Araz Naxçıvan qapını bərk çırpa biləcək?

05 Dekabr 2025 09:34see161

Gəncədə yeniyetmə və 22 yaşlı qadını bıçaqlayan şəxslər saxlanılıb

05 Dekabr 2025 09:28see161

Bakıda Şaxta baba lar dalaşdı VİDEO

04 Dekabr 2025 17:37see146

Borclu sakinlərə görə bütün binanın istiliyi kəsilirsə... Ekspert

05 Dekabr 2025 08:31see141

10 nəhəng qida şirkəti insan sağlamlığını belə məhv edir... Siyahıda “Coca cola , Nestle” kimi şirkətlər var

04 Dekabr 2025 11:53see140

“Əmək müqavilələrinin sayı 45 faiz artıb, əməkhaqqı fondu isə 3,2 dəfə yüksəlib” Nazir

05 Dekabr 2025 12:02see140

İraqdan Hizbullah və husilərlə bağlı şok qərar: Maliyyə hesabları donduruldu

04 Dekabr 2025 19:19see137

Ritual əşyalarının olduğu sirli bir məzar aşkar edilib...

05 Dekabr 2025 21:47see133

İsrail Avroviziyaya qatılacaq 4 ölkədən boykot qərarı

05 Dekabr 2025 01:11see131

Almaniya Bundesliqası: Turun ilk matçında qonaqlar sevindilər

06 Dekabr 2025 05:52see131

Piastri Norrisə kömək etməyəcək

05 Dekabr 2025 00:16see128

Bakıda vəkilə hücum etdilər Anar Bağırov münasibət bildirdi

04 Dekabr 2025 19:27see122

Lökbatanda güclü yanğın olub, ölən və yaralananlar var

05 Dekabr 2025 06:01see122
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri