Icma.az
close
up
RU
Hansı dozada içki insulta səbəb olur?

Hansı dozada içki insulta səbəb olur?

Medicina saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.


Alimlər tərəfindən aparılan yeni bir araşdırma, alkoqol qəbul edən insanların insult keçirmə riskinin daha yüksək olduğunu təsdiqləyib.

“Medicina” xəbər verir ki, İrlandiya Milli Universitetinin tədqiqatçılarından ibarət bir qrup, insult yarada biləcək alkoqol miqdarını hesablayıb. İnsult beyinə qan axınının kəskin pozulmasının nəticəsidir və işemik və ya hemorragik (beyində qanaxma ilə nəticələnən qan damarının yırtılması) ola bilər.

Tədqiqatın müəllifləri orta hesabla çox içənlərdə insult riskinin içməyənlərə nisbətən 14 faiz daha yüksək olduğunu müəyyən ediblər.

Mütəxəssislər həmçinin insult yarada biləcək alkoqol dozasını da müəyyən ediblər.

Mütəxəssislər belə qənaətə gəliblər ki, gün ərzində qəbul edilən 5 pors alkoqol işemik insult riskini 29%, hemorragik insult riskini isə 76% artırır".

Əgər bir insan ayda 2 dəfə bu qədər miqdar içərsə, qəfil və ya sonradan orta yaşı keçdikdən sonra insult riski artır.

Beş porsiya alkoqol nədən ibarətdir? Həkimlər aydınlaşdırıblar ki, bu miqdar beş stəkan içki, yarım şüşə şərab və ya iki yarım litr pivəyə bərabərdir.



Aygün Musayeva


Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:168
embedMənbə:https://www.medicina.az
archiveBu xəbər 29 Oktyabr 2025 15:30 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Ən tələbkar üç BÜRC Güzəştə getmirlər

09 Avqust 2026 21:56see224

Bakıda problem: Çətirlər yağış üçün yox, kondisioner suyu üçün açılır (VİDEO)

09 Avqust 2026 10:21see223

Tələbələr yaşamadıqları mənzilin kirayəsini ödəyirlər? − Video

09 Avqust 2026 11:17see222

SOCAR KBR in meneceri Binəqədi 38 MMMC də dərəbəylik yaradıb…

10 Avqust 2026 11:11see218

Qəbul imtahanlarında yeni model: situasiya suallarının qiymətləndirilməsi nə qədər şəffafdır?

09 Avqust 2026 13:01see217

Xameneinin videosu köhnədir?

09 Avqust 2026 15:56see216

Onlar alman cəmiyyətində qorxu yaratmağa çalışırlar Nazir

10 Avqust 2026 02:03see191

DİN dən vətəndaşlara ÇAĞIRIŞ: Uşaqları nəzarətsiz qoymayın FOTO

09 Avqust 2026 16:40see191

Tramp: ABŞ İranla yarımçıq danışıqlar aparır

10 Avqust 2026 01:07see190

Sabir Rüstəmxanlının çin olan kədərli yuxusu...

10 Avqust 2026 07:00see190

Küçə lampalarını əvəz edə biləcək bitkilər yetişdirildi

11 Avqust 2026 02:18see188

David Seliverstovun Gürcüstanda kazinoda dava saldı, antisemitizmdən dəm vurdu VİDEO

09 Avqust 2026 20:53see185

Ərdoğana sui qəsd hazırlayan FETÖ çülər saxlanıldı

10 Avqust 2026 22:34see184

Ceki Can Bakıda restoranda bu mahnını dinlədi VİDEO

11 Avqust 2026 00:53see182

Prezident ordunu ayağa qaldırdı Fövqəladə vəziyyət elan olundu

11 Avqust 2026 01:56see179

İsveçdə Rusiya casus şəbəkəsi İFŞA olundu

11 Avqust 2026 01:45see175

“Sabah” “Orhus”un planlarını dəyişdi Liqa matçı təxirə salındı

09 Avqust 2026 21:14see173

Zaqatalanın icra başçısının sürücüsü qəzada öldü

10 Avqust 2026 00:31see171

Samsung bu modüllərlə yollarını ayırır: SİYAHI

11 Avqust 2026 02:24see167

Messi atası ilə vida mərasimində görüntüləndi FOTO/VİDEO

10 Avqust 2026 01:31see155
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri