“İkinci nəfəs”də MEDİA nın rolu
Icma.az, futbolpress-az portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Feysbuk – 1 milyon baxış
Tiktok – 511 min baxış
Youtube – 387 min baxış
İnstagram – 717 min baxış.
Bu, “Futbolpress.az”ın sosial son 28 gündəki nəticələridir. Toplam 2 milyondan çox baxış…
Bura ölkə idman mediasının ən aktivi olan teleqram kanalımızı və saytımızın baxış statistikasını da əlavə etsək, 3 milyondan çox edir.
Və ən vacib məqam: bütün bu nəticələr sırf orqanikdir. Heç bir reklam olmadan, təbii nəticələr.
Ümumilikdə 50-dən çox ölkədən baxış – 10 milyonluq ölkə üçün bir media orqanının bu nəticələri göstərməsi “Qarabağ”ın Çempionlar Liqasının liqa mərhələsinə yüksəlməsi kimi pozitiv bir nonsesdir.
Bu nəticələrlə qonşu ölkələrdə ciddi reklam büdcəsi toplamaq olardı, lakin bizim analoji “bazarda” arzulanan hərəkətlilik hələ də yoxdur.
Daha bir vacib məqam ondadır ki, “Futbolpress.az” bu nəticələrə sırf ənənəsi, klassik, hətta konservativ adlandıra biləcəyimiz peşəkar jurnalistika ənənələrinə, prinsiplərinə sadiq qalmaqla nail olub. Bu, müasir jurnalistika anlayışında cücərən çoxsaylı “janrların”, həvəskar yanaşmaların “trend” olduğu dönəmdə baş veribsə, sevinməyə dəyər ki, popsa hələ də peşəkar/ənənəvi jurnalistikanı sıradan çıxarmağa tam qadir deyil.
17 illik fəaliyyəti ərzində popsadan uzaq olan “Futbolpress.az” və bu qəbildən olan elektron KİV-lərin, idman diliylə ifadə etsək, formada qalmasında MEDİA-nın rolu/dəstəyi böyükdür.
Xüsusən, son illər tüğyan edən “sosial media jurnalistikasının” yaxşı tərəfləri olduğu kimi, pis təsirləri də var. Əfsus ki, jurnalistikanın təməl prinsipləri – məlumatlandırma, maarifləndirmə və cəmiyyət zövqü formalaşdırmadan uzaq, faydadan çox zərər verən “yeni jurnalistika” inisiativi böyük ölçüdə ələ alıb. Dövlət üçün mühüm strateji əhəmiyyət daşıyan bu məsələdə peşəkar səhmanın yaranması sırf peşəkar medianın dəstəklənməsindən keçirdi və bu anlamda MEDİA mühüm əhəmiyyətli iş görür.
İdman mediasının maddi baxımdan çöküşü ərəfəsində MEDİA-nın yeganə spesifik sahə olaraq bu istiqamətə yönəlməsi öz faydasını böyük miqyasda göstərir. Müstəqil idman saytları üçün “ikinci nəfəs” rolunu oynayan bu dəstək indi real və ciddi nəticələrini göstərir.
Medianın İnkişafı Agentliyinin il ərzində iki/üç dəfə keçirdiyi müəllif məhsulu müsabiqələrinin hər birində İdman mediasından ən az bir qalibin olması da göstərir ki, spesifik sahələrdən məhz idman mediasının layihə müsabiqələrinə seçilməsi dəqiq, doğru yanaşmadır.
MEDİA-nın fərdi və redaksiya inkişafına yönəlik layihələrinin də faydası danılmazdır. Bundan başqa, reyestrdan keçmiş KİV orqanlarının vergidən azad olunması da mətbuatın inkişafına təkan verən məqamlardandır.
Nə yaxşı ki, yeni müsabiqə şərtlərində maddi cəhətdən 75% artım edildi. İndi layihə qalibləri daha geniş inkişaf imkanı əldə etmiş olacaq.
Mətbuatın iqtisadi rifahı ilə bağlı fundamental addımın real nəticələrdə özünü büruzə verməsi ən vacib amildir və ümid edək ki, son yeniliklər medianın peşəkarlığa doğru daha böyük addımlar atmasına təşviq edəcək. MEDİA-dan bu baxımdan daha böyük gözləntilər var…
Elçin Cəlilov
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:57
Bu xəbər 12 Dekabr 2025 17:15 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















