Icma.az
close
up
RU
Menu

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

Naxçıvanda yeni təyin olunmuş səhiyyə nazirinin müavini kollektivə təqdim edildi (FOTO)

ChatGPT də problem yarandı

Avromed” direktoru 70 “ç” ilə işdən çıxarıb

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

“Netanyahu üçün “siyasi əfv“ oyunu: İsraili sarsıdan qərar yaxınlaşır“ “Walla“ nəşri

Uşaqlarla bağlı statistika açıqlandı: 138 azyaşlı…

“Bələdiyyə seçkisi zamanı dedilər ki, bizi seçsəniz, yolu düzəldəcəyik, lakin o vaxtdan gediblər“ Elçin Əzizov ünvanında yaşayan sakinlər

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

Tramp İsraillə Suriya arasında dialoqun vacibliyini bəyan edib

Hikmət Hacıyevin Brüsseldən verdiyi ƏSAS MESAJLAR

Türkiyənin dostları: Azərbaycan birinci, Ermənistan isə... Sorğu

Millimizi FİFA turnirinin qalibi edən qələbə Video

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

Ərdoğan əsəbiləşdi: Qətiyyən qəbul edə bilmərik

Hərbi ekspert Şair Ramaldanov: İranın İsraillə quru sərhədləri yoxdur ki, Rusiyadan aldığı yüngül maşınlarla İsrailə hücum etsin

Tramp sosial şəbəkədə çoxsaylı paylaşımlarla diqqət çəkib

Quraqlıqdan ən çox zərər çəkən BÖLGƏLƏR “Əkin sahələri istifadəsiz qalıb”

“Neftçi” heç vaxt kubokda 1/8 finalda dayanmamışdı!

Azərbaycan Kuboku: Turan Tovuz üçün asan sınaq, Zirə Neftçi yə qarşı

İndi hamı onlardan danışır: Öyüləcək qədər var?

İndi hamı onlardan danışır: Öyüləcək qədər var?

Cebheinfo saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.

Son dönəm sosial media marketinqinə (SMM) böyük təlabat var. 

Belə ki, qısa zamanda biznesini böyük kütlələrə çatdırmaq və müştəri toplamaq istəyən şəxslər SMM mütəxəssislərinə müraciət edirlər. Onlar da öz növbələrində etdikləri doğru həmlələrlə bu hədəfin həyata keçməsi üçün çalışırlar. 

Bu sahənin əsl peşəkarı isə həqiqətən qısa zamanda müəyyən olunan hədəflərə nail ola bilirlər. Düzdür, bunun üçün maliyyə də tələb olunur. Lakin hər halda, sözügedən xidmətin biznesin inkişafına birbaşa təsir göstərdiyini gözardı etmək olmaz. 

Həmçinin, müasir dövrdə həkim və psixoloqlar da SMM mütəxəssislərinin dəstəyinə ehtiyac duyurlar. Onlar bu işbirliyi sayəsində pasiyentlərini artırmağı və qısa zamanda tanınmağa çalışırlar. 

“Cümhuriyət”-ın müsahibi "Zahidə Səməd Akademiyası"nın təsisçisi, SMM mütəxəssisi Zahidə Səməddir:

- Zahidə xanım, sosial şəbəkələrdə mütəmadi şəkildə qarşımıza həkim və psixoloq reklamları çıxır. Xüsusilə onların əksəriyyətinin SMM mütəxəssisləri ilə çalışdıqları görünür. Konkret olaraq, bu işbirliyi həkimlərə və psixoloqlara necə təsir edir? 

- SMM mütəxəssisləri ilə əməkdaşlıq həkimlər və psixoloqlar üçün bir çox üstünlük yaradır. İlk növbədə, onların bilik və təcrübələrinin daha geniş auditoriyaya çatmasına kömək edir. Əvvəllər yalnız tövsiyə yolu ilə tanınan mütəxəssislər sosial media vasitəsilə daha böyük kütləyə xitab edə bilirlər. 

Eyni zamanda, düzgün aparılan strategiya onların brend imicini formalaşdırır, izləyicilərlə etibarlı ünsiyyət qurmağa şərait yaradır və potensial pasiyentlərinin sayını artır. Bununla yanaşı, rəqabət mühitində fərqlənmək də vacibdir. Təkcə sosial mediada olmaq kifayət etmir, vacib olan mütəmadi, keyfiyyətli və dəyər verən kontent yaratmaqdır. SMM mütəxəssisləri məhz bu məqamda həkimlərin və psixoloqların işini asanlaşdırır və onları izləyiciləri ilə düzgün formatda əlaqələndirirlər. 

- Burada məqsəd onların tanınmasına, yoxsa sosial şəbəkə səhifələrinin aktivləşərək daha böyük auditoriyaya çatmasına nail olmaqdır? 

- Bu prosesdə hər iki amil önəmlidir. İlk məqsəd, təbii ki, həkim və psixoloqları daha çox tanıtmaqdır. Amma təkcə tanınmaq kifayət deyil. Əsas məsələ sosial media səhifələrinin effektiv idarə olunması və interaktivliyinin təmin edilməsidir. Yəni yalnız vizual cəlbedicilik yox, həm də dəyərli məzmun, mütəmadi paylaşımlar və izləyicilərlə düzgün ünsiyyət qurulmalıdır.

Düzgün SMM strategiyası ilə işləyən mütəxəssislər həm tanınır, həm də onların səhifələri potensial müştərilər üçün informasiya mənbəyi olur. İnsanlar təkcə reklam paylaşımlarına baxıb qərar vermir, eyni zamanda, səhifənin kontentinə, şərhlərə və müştəri münasibətlərinə diqqət yetirirlər. Bu səbəbdən, məqsəd yalnız tanınmaq deyil, həm də davamlı və etibarlı bir platforma yaratmaqdır.

- Bunun üçün ortalama aylıq nə qədər maliyyə vəsaiti tələb olunur? 

- Bu, bir neçə faktordan asılıdır. Birincisi, mütəxəssisin təcrübəsi və xidmətlərinin keyfiyyətidir. İkincisi, görüləcək işlərin həcmidir. Məsələn, kontent yaradılması, reklamların idarə edilməsi, səhifənin aktiv saxlanması və s. Üçüncüsü isə reklam büdcəsi və hədəf auditoriyanın böyüklüyüdür. 

Ortalama olaraq, sadəcə səhifənin idarə olunması üçün SMM mütəxəssisinə aylıq 300-1000 manat arasında bir büdcə ayırmaq tələb oluna bilər. Əlavə olaraq, reklam büdcəsi də nəzərə alınmalıdır. Bu, hədəf auditoriyaya çatmaq üçün minimum 200-500 AZN arasında dəyişə bilər. Daha geniş auditoriyaya çıxış və intensiv reklam kampaniyaları üçün isə bu rəqəm daha yüksək olur.

- Ümumiyyətlə, təcrübənizdən çıxış etsək, SMM mütəxəssisinin işi həkimlərə və psixoloqlara müraciət edən insanların artmasına gətirib çıxarır? 

- Bəli, amma bu, yalnız mütəxəssisin işinin keyfiyyətindən asılı deyil. Əgər səhifədə effektiv strategiya qurulub, düzgün kontent hazırlanıb və insanlara real dəyər təqdim edilirsə, bu, nəticədə müraciət edənlərin sayına da müsbət təsir edir. Öz təcrübəmdən nümunə gətirmək istərdim ki, idarə etdiyim həkim hesabında sadəcə doğru etdiyimiz storitellinq strategiyası ilə onlayn qəbul faizini 2-3 dəfə artırmışıq.

Ancaq unutmamaq lazımdır ki, sosial media insanların etimadını qazanmaq üçün bir vasitədir. Sadəcə gözəl dizayn və reklam kampaniyaları kifayət deyil. Həkim və psixoloqların gerçək mütəxəssis olması, izləyiciləri ilə açıq və şəffaf ünsiyyət qurması vacibdir. Əks halda, sadəcə görüntü yaratmaqla pasiyentlərin sayını artırmaq mümkün olmur.

- Bütün sahələrdə saxta "mütəxəssis"lər də olur. SMM sahəsindən də bir neçə məlumat öyrənən kimi səhifə açıb özünü mütəxəssis adlandıranlar var? Onların fəaliyyəti bazardakı qiymətlərə necə təsir edir? 

- Təəssüf ki, bu problem SMM sahəsində də geniş yayılıb. Bir neçə dərs keçib, sadəcə vizual dizayn etməyi öyrənən şəxslər özlərini tam peşəkar kimi təqdim edir və aşağı qiymətlərlə bazara daxil olurlar. Bu, həm qiymətləri aşağı salır, həm də iş keyfiyyətini aşağı səviyyəyə endirir.

Keyfiyyətsiz iş nəticəsində, əslində isə  nəticə əldə etmədikdə, ümumiyyətlə, SMM-ə inam itir. Bu da həqiqi mütəxəssislərin işinə mənfi təsir göstərir. Ucuz xidmətlərdən istifadə edən müştərilər isə çox vaxt sonradan peşəkar xidmətlərə müraciət etməyə məcbur olurlar, çünki səhifələri effektiv olmur və istədikləri auditoriyaya çata bilmirlər.

- Ümumiyyətlə, bu sahəni tam bilməyən şəxslərin fəaliyyəti SMM mütəxəssislərinin ümumi nüfuzuna, onlara inama necə təsir göstərir? 

- Bu, SMM sahəsinin ən böyük problemlərindən biridir. Peşəkar olmayan şəxslərin yanlış strategiyalar qurması, nəticə verməyən reklamlar və həkimlərin, psixoloqların səhifələrini qeyri-peşəkar idarə etməsi ümumilikdə SMM sahəsinə olan inamı zəiflədir. Nəticədə, müştərilər həqiqi mütəxəssislərə də eyni gözlə baxırlar və “SMM işləmir” düşüncəsi formalaşır.

Buna görə də, SMM mütəxəssisləri arasında fərqləndirici amillər çox vacibdir. Keyfiyyətli iş, real nəticələr, şəffaf ünsiyyət və müştəriyə dəyər vermək. Bu sahədə uğurlu olmaq üçün yalnız texniki biliklər deyil, həm də marketinq strategiyalarını bilmək, psixologiyanı anlamaq və kreativ düşünmək lazımdır. Peşəkarlar bu cür fırıldaqçılarla mübarizə aparmaq üçün daha çox maarifləndirici məzmun yaratmalı və keyfiyyətlərini ön plana çıxarmalıdırlar.

Elmir Mustafa
"Cebheinfo.az" 

Açar sözlər: psixoloqlar sosial media

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:144
embedMənbə:https://cebheinfo.az
archiveBu xəbər 28 Fevral 2025 15:03 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bir biri ilə tələbə yoldaşı olan AZƏRBAYCANLI MƏŞHURLAR SİYAHI

02 Dekabr 2025 16:57see391

Naxçıvanda yeni təyin olunmuş səhiyyə nazirinin müavini kollektivə təqdim edildi (FOTO)

01 Dekabr 2025 21:20see324

ChatGPT də problem yarandı

03 Dekabr 2025 00:36see300

Avromed” direktoru 70 “ç” ilə işdən çıxarıb

03 Dekabr 2025 11:48see298

“Arxeoloqlar 2400 illik qızıl xəzinə tapıb: gizlədilmiş sərvət hansı faciəli sirri daşıyır?“ Alimlərdən açıqlama

02 Dekabr 2025 23:53see298

“Netanyahu üçün “siyasi əfv“ oyunu: İsraili sarsıdan qərar yaxınlaşır“ “Walla“ nəşri

01 Dekabr 2025 21:53see268

Uşaqlarla bağlı statistika açıqlandı: 138 azyaşlı…

01 Dekabr 2025 19:31see259

“Bələdiyyə seçkisi zamanı dedilər ki, bizi seçsəniz, yolu düzəldəcəyik, lakin o vaxtdan gediblər“ Elçin Əzizov ünvanında yaşayan sakinlər

02 Dekabr 2025 08:15see251

Ailəsini qətl edən Əhmədin yeni görüntüləri və ifadəsi VİDEO

03 Dekabr 2025 00:53see235

Tramp İsraillə Suriya arasında dialoqun vacibliyini bəyan edib

01 Dekabr 2025 21:40see225

Hikmət Hacıyevin Brüsseldən verdiyi ƏSAS MESAJLAR

01 Dekabr 2025 23:50see212

Türkiyənin dostları: Azərbaycan birinci, Ermənistan isə... Sorğu

03 Dekabr 2025 00:42see211

Millimizi FİFA turnirinin qalibi edən qələbə Video

03 Dekabr 2025 00:38see210

Zirə 1/4 finalda, Neftçi üçün kubok şansı bitdi YENİLƏNİB

02 Dekabr 2025 21:45see210

Ərdoğan əsəbiləşdi: Qətiyyən qəbul edə bilmərik

01 Dekabr 2025 21:39see192

Hərbi ekspert Şair Ramaldanov: İranın İsraillə quru sərhədləri yoxdur ki, Rusiyadan aldığı yüngül maşınlarla İsrailə hücum etsin

03 Dekabr 2025 00:10see142

Tramp sosial şəbəkədə çoxsaylı paylaşımlarla diqqət çəkib

02 Dekabr 2025 20:43see140

Quraqlıqdan ən çox zərər çəkən BÖLGƏLƏR “Əkin sahələri istifadəsiz qalıb”

02 Dekabr 2025 15:20see134

“Neftçi” heç vaxt kubokda 1/8 finalda dayanmamışdı!

03 Dekabr 2025 00:24see133

Azərbaycan Kuboku: Turan Tovuz üçün asan sınaq, Zirə Neftçi yə qarşı

02 Dekabr 2025 09:28see131
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri