İnfluenserlərdən şikayət var Dövlət Agentliyi araşdırır
Olay.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
İnfluenserlərdən şikayət var – Dövlət Agentliyi araşdırır
Blogerlərin sosial mediadakı reklamlarla bağlı qəbul olunan qərardan sonrakı fəaliyyəti ilə bağlı açıqlama verilib.
OLAY yazır ki, bu barədə medianews.az-a Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyindən bildirilib:
“Məlum olduğu kimi, 22 aprel 2025-ci il tarixində “Reklam haqqında” qanunda dəyişiklik edilməsi barədə qanun təsdiq edilib. Sözügedən dəyişikliyə əsasən, “Reklam haqqında” qanuna “rəqəmsal platforma təsirçisi” anlayışı əlavə edilib və onlar reklam subyekti kimi tanınır. Eyni zamanda dəyişikliyə əsasən, rəqəmsal platforma təsirçisi tərəfindən həyata keçirilən reklam yayımı zamanı bir sıra tələblər müəyyən edilib. Belə ki, reklam yayımı “reklam”, “reklam hüququ əsasında”, “sponsorluq” və ya “tərəfdaşlıq” qeydi ilə müşayiət olunmalı, reklamı həyata keçirilən əmtəənin təqdim edilməsi zamanı reklam materiallarını audio və ya vizual olaraq dəyişən tətbiqlərdən istifadə edildikdə bu barədə reklam istehlakçısı məlumatlandırılmalı, reklamverici barədə məlumatlar verilməlidir. Rəqəmsal platforma təsirçisi tərəfindən həyata keçirilən reklam fəaliyyəti zamanı özünün istehlak etmədiyi əmtəəni istehlak etməsi barədə yanlış təsəvvür yaratmaq, reklam daşıyıcısı olan rəqəmsal platforma vasitəsilə reklam olunan əmtəə barədə məlumat vermək üçün saxta hesablar yaratmaq qadağan edilir. Məlumat üçün bildiririk ki, “Reklam haqqında” qanuna əsasən, reklam subyektlərinin maraqlarını və bu qanunun tələblərinin yerinə yetirilməsini təmin etmək, o cümlədən qanunun tələblərinə cavab verməyən reklamın yayımını dayandırmaq, reklam fəaliyyətinin subyektlərinə qanunun tələbləri ilə bağlı icrası məcburi olan göstərişlər vermək məqsədilə reklam fəaliyyətinə nəzarət həyata keçirilir. Həmin qanuna əsasən, Azərbaycan Respublikasında açıq məkanda reklam istisna olmaqla, reklam fəaliyyətinə dövlət nəzarəti Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyi tərəfindən həyata keçirilir. Agentlik tərəfindən açıq məkanda reklam istisna olmaqla, reklam qanunvericiliyin tələblərinə əməl olunmasına dair dövlət nəzarəti müntəzəm olaraq aparılan monitorinqlər, habelə fiziki və hüquqi şəxslər tərəfindən daxil olmuş müraciətlərin araşdırılması əsasında həyata keçirilir. Qanuna dəyişiklikdən ötən dövr ərzində “Reklam haqqında” qanunun tələblərinin pozulması barədə rəqəmsal platforma təsirçiləri ilə bağlı Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinə 3 müraciət daxil olub. Müraciətlərdən 1-i qanunamüvafiq tədbir görülməsi üçün aidiyyəti üzrə göndərilib. 1 müraciətdə pozuntu halları ilə bağlı konkret faktlar təqdim edilmədiyindən müraciətçiyə müvafiq izahat verilib. 1 müraciət üzrə isə araşdırma davam etdirilir”.
Mətbuat xidmətinin açıqlamasının sonunda vurğulanıb ki, reklam qanunvericiliyin tələblərinin pozulması halları ilə qarşılaşan istehlakçılar Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinə rəsmi internet səhifəsi (https://competition.gov.az/az/page/muraciet/erize-sikayet-teklif) və elektron poçt ([email protected]) vasitəsilə müraciət edə bilərlər.


