İnfluenserlərdən yeni qaydalara reaksiya!
Icma.az, Olay.az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
İnfluenserlərdən yeni qaydalara reaksiya!
Bəzi influenserlər ötən gün blogerlərlə bağlı qəbul edən qarara münasibət bildirib.
OLAY yazır ki, influenser Nəcibə Əhmədi ( Nadjiba) instaqramda bunları yazıb:
“Bütün ölkələrdə reklam paylaşıldıqda “reklam” “sponsor” və s yazmaq varş Nə xoş haldır ki, bu təcrübə ölkəmizə gəldi. Amma mən niyə “bio”ma vöen hesabımı yazmalıyam? Niyə postumun altına reklamı verən şirkətin vöenini, poçt adresini yazmalıyam? Niyə hər şeyin ən qəribə versiyasını etməyə çalışırıq? Mən TV kanalıyam?”, - deyə, Nəcibə bildirib.
Digər influenser Asya Aslanova (AsyaFuad) isə məsələ ilə bağlı bunları qeyd edib:
“Əlbəttə ki, bilirdik ki bu, bizə də gələcək. Bunda əsla problem yoxdur. Hələ gec gəldi bizə. Amma niyə şəxsi bir məlumatımız hamıya açıq olmalıdır? Zatən adiyyatı qurumlar bizim hər bir məlumatımızı görür. Hələ hələ şirkətin də VÖEN seriyasını yazmaq... Məncə, bir qəribəlik var”.
Qeyd edək ki, reklam daşıyıcılarının əhatə dairəsi genişlənib. Bu, Prezident İlham Əliyevin təsdiqlədiyi “Reklam haqqında” Qanuna dəyişiklikdə əksini tapıb.
Mətbuat Şurası İdarə Heyətinin üzvü, texnobloqer Fərid Pərdəşünas sosial şəbəkə hesabında qanuna edilən dəyişikliklə bağlı paylaşım edib.
O bildirib ki, bundan sonra hər bir influenser və ya bloqer sosial media hesablarından etdiyi reklamlarda məcburi şəkildə “reklam”, “reklam hüququ əsasında”, “sponsorluq” və ya “tərəfdaşlıq” qeydini əlavə etməlidir:
“Bundan başqa, influenserə özü istifadə etmədiyi məhsulu istifadə edirmiş kimi göstərib reklam etmək qadağan olunur. Hər bir influenser VÖEN sahibi olmalı və hüquqi məlumatlarını qeyd etməlidir. Azərbaycan qanunvericiliyində influenserlər rəqəmsal platforma təsirçiləri olaraq arlandırıldı. Qanun isə artıq qüvvəyə mindi”.


