İrəvan dəhlizin açılmasında maraqlı olmalıdır: Sülh sazişindən sonra Qərb daha çox çalışacaq ki...
Icma.az, Bakivaxti portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
"Avropa İttifaqı dəhlizlərin genişləndirilməsində maraqlıdır. Amma etiraf etmək lazımdır ki, Avropa İttifaqı "Bir Kəmər, Bir Yol" dəhlizinin çox da genişlənməsində maraqlı deyil".
Bu barədə millət vəkili Vüqar Bayramov Bakıvaxtı.az-a açıqlamasında deyib.
Onun sözlərinə görə, "Bir Kəmər, Bir Yol" layihəsinı həm Avropada, həm də ABŞ-də Çinin daha geniş regionlarda möhkəmlənməsi ideyası kimi baxırlar. Baxmayaraq ki, "Bir Kəmər, Bir Yol" layihəsinin reallaşması üçün uzun müddətdir işlər gedir, infrastruktur inkişaf etdirilir. Bunun siyasi səbəbləri, təsirləri də var. ABŞ və Avropanın bu ideyaya qısqanc yanaşması ortadadır. Digər tərəfdən "Bir Kəmər, Bir Yol" ideyası kifayət qədər bahalıdır və böyük vəsait tələb edir. Çünki bu kəmər elə ölkələrdən keçir ki, həmin ölkələrdə infrastrukturların yenidən formalaşmasına ehiyac var”.
Müsahibimiz qeyd edib ki, bu kəmər sadəcə Çindən, Orta Asiyadan, Cənubi Qafqazdan Avropaya kimi deyil və əslində daha böyükdür. Cənubi Şərqi Asiyanı əhatə edən bir layihədir. Son proseslər də göstərdi ki, Qərb regional çərçivədə Gürcüstana nisbətdə Ermənistanın mövqeyinin möhkəmlənməsində maraqlıdır.
Deputat vurğulayıb ki, əgər Azərbaycan və Ermənistan arasında sülh müqavilələri bağlanarsa, növbəti mərhələdə Qərb daha çox çalışacaq ki, Ermənistan regional layihələrdə əsas aktorlardan birinə çevrilsin:
"Amma Ermənistanın infrastrukturu inkişaf etməyib. İstər dəmiryol xətti, istər digər nəqliyyat növləri kifayət qədər ciddi investisiya tələb edir. Relyefi də nəzərə alsaq, tələb olunan sərmayənin həcmi kifayət qədər böyükdür”.

Vüqar Bayramov: İrəvanda rasional yanaşma olarsa, Ermənistan dəhlizin açılmasında maraqlı olmalıdır
V.Bayramov hesab edir ki, ancaq Zəngəzur dəhlizi reallaşarsa, Ermənistan prosesdə iştirak edə bilər. Zəngəzur dəhlizi Ermənistan üçün imkanlar yaradır:
“İrəvanda rasional yanaşma olarsa, Ermənistan dəhlizin açılmasında maraqlı olmalıdır. Çünki Zəngəzur dəhlizi Ermənistan üçün idxal-ixrac imkanları deməkdir. Şərqə və Qərbə bağlantı deməkdir. Həm də Ermənistanın Şimal-Cənub Nəqliyyat Dəhlizinə çıxış imkanları deməkdir. Ermənistan ixracatını diversifikasiya etmək istəyirsə, bir mənbədən asılı olmaq istəmirsə, o zaman təbii ki, Zəngəzur dəhlizinin açılmasında maraqlı olmalıdır. Amma Ermənistanda rasional yanaşmadan daha çox revanşist yanaşma var".
Aydın Baxış


