“İstəsən ağıllı kamera qoy, istəsən ağılsız, bu, problemin həlli yolu deyil” Ekspert
Icma.az, Yeniavaz portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Xəbər verdiyimiz kimi, Bakıda ilk dəfə nəqliyyat axınının fasiləsiz hərəkətinə şərait yaradan “ağıllı svetoforlar” (adaptiv) quraşdırılıb.
Yeniavaz.com xəbər verir ki, “ağıllı svetoforların” tətbiqində məqsəd yolayrıclarında yaranan sıxlığı azaltmaq və nəqliyyat axınını daha effektiv tənzimləməkdir.
Bəs bu yenilik paytaxtdakı tıxac problemini azalda biləcəkmi?
Nəqliyyat eksperti İlqar Hüseynov Yeniavaz.com-a açıqlamasında bildirib ki, paytaxtda tıxac problemi elə mərhələyə çatıb ki, onu texniki vasitələrlə aradan qaldırmaq mümkün deyil:
“Bakı artıq tıxacla mübarizədə məğlub olub. İstəsən orada ağıllı kamera qoy, istəsən ağılsız kamera, bu, problemin həlli yolu deyil. Mənim proqnozum budur ki, bu cür tədbirlər effekt verməyəcək və sadəcə dövlət vəsaitinin lazımsız layihələrə xərclənməsi kimi görünəcək. Əgər bir şəhərin nəqliyyat ötürmə imkanları artıq tam dolubsa, avtomobillərin sayı həmin şəhər üçün fantastik dərəcədə çoxdursa, üstəlik bu say durmadan artırsa, o zaman gündəlik hərəkəti “svetofor”lar vasitəsilə tənzimləmək mümkün deyil”.
İlqar Hüseynov qeyd edib ki, kəsişmələrdə çəkilən sarı torlu zolaqlar və quraşdırılan kameralar da pik saatlarda effekt vermir:
“Hazırda kəsişmələrdə sarı torlu zolaqlar çəkilib. Məqsəd ondan ibarətdir ki, sıxlıq yarandığı halda nəqliyyat vasitələri həmin sahələrdə dayanmasın. Lakin nəqliyyatın sayı bu qədər çox olduqda, xüsusən pik saatlarda avtomobillər məcburən həmin torların üzərində dayanmalı olurlar”.

İlqar Hüseynov
İlqar Hüseynovun sözlərinə görə, problem nəzarətin zəifliyində yox, ümumi hərəkət intensivliyinin aşağı olmasındadır:
“Hərəkət intensiv deyilsə, orada adi kamera qoymaqla, ağıllı kamera qoymaqla, hətta daha sərt nəzarət mexanizmləri tətbiq etməklə də ciddi və əsaslı dönüş əldə etmək mümkün olmayacaq. Prospektlərin bir hissəsinin ictimai nəqliyyat üçün ayrılması ümumi hərəkət zolaqlarını daha da məhdudlaşdırıb”.
İlqar Hüseynovun fikrincə, paytaxtda yol hərəkətinin təşkili planlı şəkildə aparılmalı və uzunmüddətli konsepsiya hazırlanmalıdır:
“Mən hesab edirəm ki, dünyanın hər hansı bir şəhərində görülən bir tədbiri olduğu kimi gətirib Bakıda tətbiq etmək mümkün deyil. Dünyanın heç bir şəhərində paytaxt yolları bu qədər qarışıq şəkildə xətlərə bölünməyib, bu qədər müxtəlif rənglər və nişanlamalarla yüklənməyib. Bakıda yollar o qədər müxtəlif rənglər və boyalarla işarələnib ki, artıq sürücülər özləri də harada dayanmalı, harada hərəkət etməli olduqlarını bilmirlər. Burada beyin mərkəzləri, mütəxəssislər günlərlə, aylarla oturub ortaq məxrəcə gəlməli, ciddi və uzunmüddətli konsepsiya hazırlamalıdırlar. Yolların ötürücülük imkanlarının artırılması, parklanma qaydaları, dayanma-durma rejimi bu konsepsiyada açıq şəkildə göstərilməlidir”.
Fəridə Əsədzadə
Bu mövzuda digər xəbərlər:İstəsən, sükuta bürünsün cahan... Günün mahnısı
19 Noyabr 2025 11:11
Qələbə istəsən, heçheçə sənin olacaq Azər Bağırov
09 Noyabr 2024 22:19
Bu problemin güc yolu ilə həlli real deyil Ekspert
26 İyul 2025 18:25
Alimlər piylənmə əleyhinə vaksin yaratdılar Nə istəsən yeyə bilərsən
13 Yanvar 2025 10:39
Efir ciddi güzgüdür və istəsən belə simanın əslini gizlədə bilmirsən
22 Oktyabr 2025 10:53
Baxış sayı:40
Bu xəbər 19 Dekabr 2025 15:14 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















