“Kontakt Home” müştəriyə xarab telefon satıb... ŞİKAYƏT
Hurriyyet saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
Bakı şəhəri, Həzi Aslanov qəsəbəsi, İlqar Abbasov küçəsi, ev 55-in sakini Qafarov Əli Qafar oğlu tərəfindən Hurriyyet.az saytının redaksiyasına şikayət məktubu daxil olub. Şikayətçi bildirir ki, “Kontakt Home” mağaza şəbəkəsi satdığı xarab telefona sahib çıxmır:
“13.09.2024-cü il tarixində “Kontakt Home” mağazalar şəbəkəsindən (Ukraina dairəsində yerləşən) kreditə “Samsung galaxy” flip 5 mobil telefonu almışam. Cəmi məbləği 3200 manat etdi.
13.09. 2026-cı ilə kimi mənə əlavə zəmanət pulunu ödətdirdilər. İstifadədən 6 ay sonra telefonun ekranı qaraldı. Məni “Samsung” service yönləndirdilər. Ekranı pulsuz təmir etdilər.
Təmirdən 3 ay sonra yenə eyni hal təkrar olundu. Mağazaya aparıb yenidən şikayətimi bildirdim. Bu dəfə də service yönləndirdilər. Yenə pulsuz təmir edəcəklərini bildirdilər. Orada da bildirdim ki, istəmirəm təmir edilsin, dəyişdirilsin, du mənim günahım deyil, siz mənə xarab telefon satmısınız. Lakin "yox, verin düzəldək" deyirlər. Telefonu verirəm, günlərlə telefonsuz qalıram. Həm maddi, həm də mənəvi cəhətdən insanlara zülm verirlər. Mağazanın əməkdaşları isə bildirdilər ki, 4-cü dəfə də eyni problemlə üzləşsəniz yalnız bu halda dəyişdirilə bilər.
Bu dəfə də dedilər ki, biz telefona baxış keçirdik, indi problemin xərcini ödəməlisiniz. Telefonun 800 manat xərci olduğunu bildirdilər. Teıefonun eyni problemi olsa da, bu dəfə boyun qaçırdılar. Halbuki, telefonu alandan 6 ay sonra bu problemlə bağlı dəfələrlə müraciət etmişəm.
3200 manata telefon al, o da xarab çıxsın. Mağaza isə yaxın durmur".
Jalə FAMİLQIZI
Redaksiyadan: Qarşı tərəfin mövqeyini dərc etməyə hazırıq.


