“Kontakt Home” müştəriyə yenə xarab məhsul satdı Şikayət
Icma.az, Tribuna portalına istinadən məlumat verir.
- +
Mən “Kontakt Home”dan bir ay öncə komputer götürmüsəm, lakin komputerden video izləyərkən səs kəsilir, ekran öz özünə sönür, donur.
Tribunainfo.az xəbər verir ki, bu barədə “Kontakt Home” müştərisi Səidə Quliyeva bildirib. O qeyd edib ki, komputeri qızıl zəmanətlə alıb, lakin mağaza məhsulu nə dəyişmir, nə də geri götürmür:
“Qizil zemanəti də ayrıca olaraq 3 illik almışam. Mağazaya bildirdim. Komputeri dəyişə bilməyəcəklərini və servisə bildirməli olduğumu dedilər. Servise apardım. Ondan da xəbər yoxdu. Üstəlik xarab məhsula görə ayda 52 manat ödəməliyəm. Mən məhsulun qaytarılmasını tələb edirəm”.
Qarşı tərəfi dinləməyə hazırıq
Nigar
Bu mövzuda digər xəbərlər:“Kontakt Home” müştəriyə xarab telefon satıb... ŞİKAYƏT
09 May 2025 16:34
“Kontakt Home” müştəriyə əzik kondisioner satdı Foto
14 İyul 2025 10:53
“Kontakt Home”dan məhsul alarkən yüz dəfə düşünün… Şikayət
21 May 2025 15:32
Kontakt Home yenə cəzalandırıldı
24 Yanvar 2025 14:43
Ongün Özdemir “Kontakt Home”dan ŞİKAYƏT ETDİ VİDEO
27 Mart 2025 10:43
Baxış sayı:151
Bu xəbər 25 Dekabr 2024 09:52 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















