Kontakt Home qüsurlu məhsulu niyə geri qaytarmır?
Icma.az, Azpost portalına istinadən məlumat yayır.
“”Kontakt Home”dan alış-veriş edərkən diqqətli olun. Mən Kontakt Home mağazasından təzə velosiped sifariş etmişdim, amma təəssüf ki, qüsurlu məhsul gətirdilər. Ön əyləci qırıq idi və mən dərhal müraciət etdim. Lakin, bunu servis gəlib həll edəcək bildirildi. Hətta məhsulu servisə bizim aparmağımızı da deyirdilər onu da şikayət edərək həll etdik. Bir müddət sonra gəlib məhsulu servisə apardılar, amma indi servis haqqı olaraq 90 manat tələb edirlər”.
AzPost xəbər verir ki, bu barədə Almas Kərimov adlı vətəndaş öz sosial şəbəkə hesabında yazıb. Vətəndaş iddia edir ki, qüsurlu məhsul göndərib, sonra da müştəridən yeni məhsulun təmiri üçün pul istəyirlər. “Bu, istehlakçı hüquqlarının kobud şəkildə pozulmasıdır. Qüsurlu gətirilən məhsul pulsuz təmir olunmalıdır və ya dəyişdirilməlidir. Satıcı öz məsuliyyətini müştərinin üzərinə ata bilməz. Bu cür halların qarşısını almaq üçün istehlakçı hüquqlarımızı qorumalıyıq” – deyə o əlavə edib.
Müştəri şirkətin bu məsələni ədalətli həll etməyəcəyi təqdirdə aidiyyəti üzrə şikayət edəcəyini də bildirib.
Mağazalar şəbəkəsinin mövqeyini dərc etməyə hazırıq.

