Kontakt Home dan alınan stul zavod qüsurlu çıxdı
Azpost saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
vətəndaş Vüsal İsmayıl “Kontakt Home” mağazasından aldığı məhsulla bağlı şikayətini ictimailəşdirib. AzPost-un məlumatına görə, o, avqustun otuz birində oyun stulu sifariş edib və məhsul növbəti gün çatdırılıb.
Şikayətçinin sözlərinə görə, stulda zavod defekti aşkarlanıb. Məhsulu təhvil alan zaman kuryer ona “on dörd gün ərzində qaytara bilərsiniz” desə də, şirkət problemi həll etməkdə maraqlı görünmür.
Vüsal İsmayıl bildirir ki, qaynar xəttə müraciət etdikdə ona “məhsulu götürüb filan yerə aparın” cavabı verilib. O isə hesab edir ki, bu cür iri həcmli məhsulu alıcının özü daşımaq məcburiyyətində qalması düzgün deyil və satıcı şirkət məsələni araşdırmaq üçün təşəbbüs göstərməlidir.
Şikayətçi əlavə edib ki, dəfələrlə müraciət etməsinə baxmayaraq, müxtəlif şöbələrin adları çəkilərək məsələ bir-birinə yönləndirilir, lakin real tədbir görülmür. “Maşallah, şöbələr də bitmir, amma dəqiq hansı şöbə baxacaq, yəqin ki, özləri də bilmir” – deyə o bildirib.
Vüsal İsmayıl qeyd edib ki, hazırkı yanaşmaya görə “Kontakt Home”u məsləhət görmür.
Qarşı tərəfin mövqeyini dərc etməyə hazırıq.
Paylaş


