Kontakt Home un Nərimanov filialından narazılıq
Azpost portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Kontakt Home mağazalar şəbəkəsinin Nərimanov filialı ilə bağlı şikayət daxil olub.
AzPost xəbər verir ki, müştəri Lamiyə Behbud kreditlə aldığı mebelin həm vitrində göstərilən mallara uyğun gəlmədiyini, həm də qüsurlu olduğunu iddia edir.
Şikayətçini narazı salan əsas məqam isə müraciətinə baxılmaması və qaytarılma prosesinin ləngiməsidir. Onun sözlərinə görə, səkkiz gündür ki, məhsula dörd dəfə baxış keçirilsə də, qüsurun təsdiqlənməsinə baxmayaraq, mal geri qəbul olunmayıb.
Lamiyə Behbud bildirib ki, mağaza əməkdaşları israrla başqa mal götürməsini təklif edir, lakin o, qüsurlu məhsulu qaytarmaqda təkid edir. Onun sözlərinə görə, xüsusilə *6060 xidmət xəttinin əməkdaşları kobud rəftar nümayiş etdiriblər.
Şikayətçi “İstehlakçıların hüquqları haqqında” qanunun yeddinci maddəsinə istinad edərək, qüsurlu mal satıldıqda müqavilənin ləğv olunmalı və dəymiş zərərin ödənilməli olduğunu xatırladıb.
O, mağazanın etinasız davranışına görə məsələni Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinə rəsmi şəkildə şikayət edəcəyini bildirib.
Məsələ ilə bağlı Kontakt Home-un rəsmi mövqeyini dərc etməyə hazırıq.
Paylaş
Baxış sayı:121
Bu xəbər 29 Avqust 2025 09:53 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
Əlaqə
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















