Mark Randolf: Həyat yoldaşım ilk dəfə eşidəndə Netflix in mənasız ideya olduğunu demişdi
Icma.az, Apa.az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Netflix ideyasını ilk dəfə dediyimdə həyat yoldaşım bunun ən mənasız fikir olduğunu demişdi.
"APA-Economics" xəbər verir ki, bunu Bakıda keçirilən “INMerge” İnnovasiya Sammitində çıxış edən “Netflix”in həmtəsisçisi və ilk rəhbəri Mark Randolf deyib.
Onun sözlərinə görə, innovasiya mürəkkəb proses deyil və əsasən iki şərtdən ibarətdir: risk götürmə dözümü və istiqamətə sahib olmaq. “Bəzən yüzlərlə ideya sınamalı olursan ki, uğurlu olanı tapasan. Amma bu ideyaların böyük və ya mükəmməl olmasına ehtiyac yoxdur. Əsas odur ki, onları sınayasan”, – deyə Randolf bildirib.
Randolf xatırladıb ki, indiyə qədər yeddi şirkətin yaradılmasında iştirak edib: “Onlardan ikisi milyardlarla dollarlıq bazar dəyərinə çatdı, üçü IPO etdi, biri isə tam uğursuz oldu. Amma işin əvvəlində hansının uğurlu, hansının uğursuz olacağını heç kim deyə bilməzdi. Çünki doğrudan da ‘heç kim heç nə bilmir’”.
O, “Netflix”in qurulması zamanı üzləşdiyi münasibəti də qeyd edib: “Mən bu ideyanı ilk dəfə həyat yoldaşıma dediyimdə, o, bunun eşitdiyi ən mənasız fikir olduğunu söylədi”.
Randolf əlavə edib ki, uğurlu ideyanı əvvəlcədən müəyyən etmək mümkün deyil: “Məşhur Hollivud ssenaristi Uilyam Qoldmanın dediyi kimi, ‘heç kim heç nə bilmir’. İdeya yaxşı da görünə bilər, pis də görünə bilər, amma nəticəni yalnız sınaq göstərir”.
Onun sözlərinə görə, biznes planların çox vaxt dəyəri olmur, çünki onlar real müştəri ilə ilk təmasdan sonra dəyişir: “Ən doğru yol ideyaları tez, ucuz və sadə formada sınamaqdır. Çünki bir gün praktikada öyrəndiyin şey, bir ay müzakirədən daha çox fayda verir”.
Randolf həmçinin Hollivuddan nümunə gətirib: “35 min dollara çəkilən ‘Blair Witch Project’ filmi 250 milyon dollardan çox gəlir gətirdi. Digər tərəfdən yüz milyon dollarlıq büdcə ilə çəkilən filmlər tam uğursuz ola bilər. Çünki nəticəni əvvəlcədən heç kim bilmir”.


