Mark Randolf: Heç kim heç nə bilmir uğurun yeganə yolu sınamaqdır
Operativ MM saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Bakıda keçirilən “INMerge” İnnovasiya Sammitində çıxış edən “Netflix”in həmtəsisçisi və ilk rəhbəri Mark Randolf sahibkarlıqda uğurlu ideyaların necə formalaşdığını izah edib.
"Operativ Məlumat Mərkəzi-OMM" xəbər verir ki, onun sözlərinə görə, böyük biznes qurmaq üçün “dahi ideyaya” sahib olmaq şərt deyil: “Məsələn, oğlum səkkiz yaşında mağazadan 10 sentə aldığı şokolad çubuğunu məktəbdə 1 dollara sata biləcəyini anladı. Yəni ideya sadə ola bilər. Post-it kağızı da sadəcə bir vərəqdir, amma ildə milyardlarla dövr edir”.
Randolf vurğulayıb ki, “yaxşı ideya” anlayışının özü mübahisəlidir: “Mən həyat yoldaşıma ‘Netflix’ ideyamdan danışanda, onun dediyi ilk sözlər ‘bu, indiyə qədər eşitdiyim ən axmaq şeydir’ oldu. Amma nəticəni gördünüz. Çünki həqiqət budur – heç kim heç nə bilmir. Hansı ideyanın uğur qazanacağını əvvəlcədən proqnozlaşdırmaq mümkün deyil”.
O, Hollivud yazıçısı, iki dəfə “Oskar” laureatı olmuş Uilyam Qoldmanın məşhur fikrinə istinad edib: “Heç kim heç nə bilmir”.
Randolf deyib ki, bu yalnız kino sənayesinə deyil, bütün innovasiya dünyasına aiddir.
“Uğurun sirri çox sadədir – ideyanı sınamaq. Çünki bir plan üzərində aylarla düşünməkdənsə, onu real müştəri ilə test etməklə daha çox şey öyrənirsiniz. Heç bir biznes planı reallıqla toqquşmadan sağ qalmır”, – deyə Randolf əlavə edib.
Onun sözlərinə görə, sahibkarın işi mübahisə aparmaq yox, fikirləri tez, ucuz və asan şəkildə sınamaqdır.


