“Media savadlılığı yalnız jurnalistlərə aid deyil” RƏY
Icma.az xəbər verir, Gununsesi saytına əsaslanaraq.
“Media savadlılığı layihəsinin həyata keçirilməsi çox əhəmiyyətlidir. Uzun illərdir ki, dünyada ən aktual mövzulardan biri dezinformasiya və feyk xəbərlərə qarşı mübarizədir. Dezinformasiya və saxta xəbərlərin ən çox yayıldığı məkanlar məhz internet informasiya resursları, sosial şəbəkələr və media subyekləridir”.
Bunu Azərbaycan Mətbuat Şurasının Sosial Media ilə Əlaqələr Komissiyasının sədri Hacıbəy Heydərli media savadlılığı həftəsi ilə bağlı fikirlərini Gununsesi.info ilə bölüşərkən bildirib:
“Son illər süni intellektin inkişafı ilə bu proses daha da sürətlənib və saxta məlumatların hazırlanması asan alətə çevrilib. Artıq sosial şəbəkələrdə hər gün yüzlərlə bu tip hallarla qarşılaşırıq. Belə vəziyyətdə media savadlılığı layihəsinin önəmi açıq-aydın görünür və cəmiyyətimizin media savadlılığına yiyələnməsi aktuallaşır.
Media savadlılığı dedikdə qarşımıza çıxan hər bir xəbərə şübhə ilə yanaşmaq və məlumatı dəqiqləşdirmək nəzərdə tutulur. Media savadlılığına yiyələndikdən sonra saxta xəbərlərin və dezinformasiyaların qarşısını almaq mümkün olur. Bu baxımdan Medianın İnkişafı Agentliyinin layihəsi çox mütərəqqi və vacib təşəbbüsdür. İldən-ilə media savadlılığı cəmiyyətimizin bütün təbəqələrində daha aktiv şəkildə təbliğ edilir.
Ancaq hələ də dezinformasiyaların tələsinə düşən şəxslər var. Çox vaxt saxta xəbərlərə çoxlu şərhlər gəlir, insanlar ona reaksiya verir ki, bu da məlumatın daha geniş yayılmasına səbəb olur”.
Hacıbəy Heydərlinin fikrincə buna görə də media savadlılığı layihələrinin davamlılığı çox vacibdir və bu istiqamət həmişə aktual olmalıdır.
“Təkcə Medianın İnkişafı Agentliyi deyil, hər bir fərd, cəmiyyəti düşünən hər kəs media savadlılığını təbliğ etməlidir. Bu il müxtəlif peşə sahiblərinin, influenserlərin, aparıcıların və məşhur şəxslərin də media savadlığına qoşulması, bu sahədə çağırışlar etməsi çox vacibdir. Artıq media subyektləri və jurnalistlər media savadlığına yiyələniblər.
Media savadlılığı yalnız jurnalistlərə aid deyil, bütövlükdə cəmiyyətə aiddir. İzləyicilərin baxdığı məşhur şəxslərin bu istiqamətdə təbliğat videoları hazırlaması və paylaşması da çox vacibdir ki, gələcəkdə bu kimi halların qarşısı alınsın. Medianın İnkişafı Agentliyinin bu təşəbbüsü təqdirə layiqdir və yaxın vaxtlarda bunun müsbət təsirini görəcəyik”,-deyə o fikirlərini yekunlaşdırıb.
“Media Savadlılığı” Həftəsinin keçirilməsində əsas məqsəd cəmiyyətdə media savadlılığının artırılması, dezinformasiya ilə mübarizədə maarifləndirmənin və həmrəyliyin gücləndirilməsi, həssas istifadəçi qrupu hesab edilən və bir çox hallarda zərərli məlumatların təsirinə məruz qalma ehtimalı yüksək olan yeniyetmə və gənclərin media savadlılığı mövzusunda bilik və bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi, o cümlədən, müxtəlif tərəflər arasında koordinasiya və əməkdaşlığın genişləndirilməsidir.
2022-ci ildən etibarən hər ilin dekabr ayında təşkil edilən, müxtəlif hədəf qruplarına yönəlmiş təlim və inkişaf proqramlarının, maarifləndirmə və təbliğat tədbirlərinin, müxtəlif kampaniyaların keçirildiyi Həftə çərçivəsində bu il də geniş auditoriyanın əhatə olunması, məlumatların daha çox şəxsə çatdırılması məqsədilə silsilə tədbirlərin görülməsi planlaşdırılır.
Şəbnəm Rəhimova
Baxış sayı:29
Bu xəbər 22 Dekabr 2025 14:45 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
Əlaqə
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















