Metroda dəyişikliyə ehtiyac var: Bütün dünyada ictimai nəqliyyat dövlət subsidiyası ilə çalışır
Oxu.az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
"Bakı Metropoliteni" paytaxt sakinlərinin ən çox üz tutduğu ictimai nəqliyyat növlərindən biridir. O, 20 illik mühüm layihələrin icra edildiyi bir inkişaf dövrünü geridə qoyub. Bu illər ərzində metroda "yaşıl" və "qırmızı" xətlərdə dörd yarımstansiya tikilib, altısı tamamilə yenidən qurulub, "yaşıl" və "bənövşəyi" xətlər üzrə yeddi yeni stansiya inşa edilib. Ötən müddət ərzində 150 yeni vaqon alınıb və parkın 50 faizə yaxını məhz yeni nəsil qatarlardır.
Dövlət proqramı çərçivəsində metroda yeni xətlərin, yeni stansiyaların tikintisi nəzərdə tutulub. Hazırda da metro üçün önəmli olan "yaşıl" xəttin deposunun tikilməsi, xətlərin ayrılması kimi önəmli layihələrin icrasına artıq başlanılıb.
Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Eldəniz Cəfərov Oxu.Az-a açıqlamasında bildirib ki, görülən işlər qatarlar arasında intervalların azaldılmasına, metronun daha təhlükəsiz fəaliyyətinin təmin edilməsinə xidmət edir:

"Bakı metropoliteni əvvəl dövrün tələblərinə cavab verirdi. Lakin artıq əhali sayı artıb. Bakı özü də iri sənaye şəhərinə, turistik mərkəzə çevrilib. Özünün zəngin mədəni həyatı var, iqtisadiyyatı da artıb. Ona görə də metroda dəyişikliyə ehtiyac var. Bunlar, əsasən, infrastrukturla bağlıdır. Biz görürük ki, metropolitendə yeni tunellər, stansiyalar tikilir. Bunlar ona görə edilir ki, qatarlar arasında intervallar da azaldılsın, metro vətəndaşlar üçün daha təhlükəsiz və keyfiyyətli xidmət göstərə bilsin.
İlk növbədə, bu işlər intervalların azalmasına gətirib çıxaracaq. Bu, müsbət haldır, sərnişinlər daha az vaxt itkisi ilə üzləşəcəklər. Qatarların kəsişmə, konflikt zonaları aradan qaldırılacaq ki, bu da metronun daha təhlükəsiz hərəkətini təmin edəcək.
Bu gün ictimai nəqliyyat metro və avtobusdan ibarətdir. Taksilər burada yalnız köməkçi rolu oynayır. Ona görə ictimai nəqliyyat şaxələnməlidir. 2030-cu ilə qədər, ümid edirik ki, tramvay xətləri çəkiləcək. Hazırkı tramvay olmayan dövrdə metroda işlərin görülməsinə ehtiyac var. Metroda bu dəyişikliklər həyata keçirildikdən sonra vətəndaşların sərbəst hərəkəti daha da yaxşı təmin olunacaq".
Onun sözlərinə görə, ictimai nəqliyyata subsidiyalar artırılmalıdır:
"Bütün dünyada ictimai nəqliyyat dövlət subsidiyası ilə çalışır. İctimai nəqliyyat gəlirli sahə deyil. Bu isə normaldır. Burada əsas məqsəd ondan ibarətdir ki, dövlət özü də maraqlıdır ki, vətəndaşlar vaxtında işə gedib-gələ bilsinlər. Vətəndaşlar tıxacda qalanda, istər xidmət, istər digər sektorlarda çalışanlar işə vaxtında gedib-gələ bilməyəndə bunun iqtisadiyyata zərəri daha çox olur.
İctimai nəqliyyatda - istər metro, istərsə də avtobus seqmentində subsidiyalar artırılsa, yaxşı olar".
Aygün Mirakif


