Metroda məsafəyə görə ödəniş ancaq o zaman mümkün ki... Ekspert DANIŞDI
Redaktor.az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Bakı metrosunda gələcəkdə gediş haqqı sistemində differensial qaydada ödəniş üsulları tətbiq edilə bilər.
Bu barədə "Bakı Metropoliteni" QSC-dən bildirilib.
Bəs metroda differensial ödəniş sisteminin tətbiqi mümkündürmü?
Nəqliyyat eksperti Rauf Ağamirzəyev Redaktor.az-a açıqlamasında bildirdi ki, bu mövzunun kim tərəfindən təkrar-təkrar gündəmə gətirildiyini anlamaq olmur:
"Axı açıq şəkildə də deyilir ki, bu, bu günün məsələsi deyil. Metronun qarşısında həll edilməli çox böyük işlər var. Artıq 58 yaşlı metro inkişaf etməlidir. Şəhər böyüyüb, amma metro bu inkişaf tempinə uyğun genişlənməyib. Dövlət proqramına əsasən hələ 11 yeni stansiya tikilməlidir. Mövcud infrastrukturun müasirləşdirilməsi, rəqəmsallaşdırılması, bəzi sahələrdə elektrik təchizatının yenilənməsi kimi illərlə yığılıb qalmış çağırışlar mövcuddur. Bu səbəbdən məsafəyə görə ödəniş nə bugünün məsələsidir, nə də yaxın illərin. Bu, ancaq şəbəkə kifayət qədər genişləndikdən sonra müzakirəyə gətirilə biləcək bir mövzudur. Hazırda isə belə bir gündəm mövcud deyil. Son bir-iki ay ərzində bu mövzu dəfələrlə müzakirə olunub və hər dəfə eyni sözləri təkrarlamalı oluruq. Niyə bu məsələ yenidən-qayidən gündəmə gətirilir, başa düşmürəm".
Ekspert qeyd etdi ki, məsafəyə görə ödəniş ancaq o zaman mümkün ola bilər ki, metronun dairəvi xətti olsun, xətlərin sayı artmış olsun, keçid stansiyaları çoxalsın.
"Metro hazırda yetərincə ciddi çağırışlarla üz-üzədir. Görüləsi işlər çoxdur və indiki mərhələdə bu mövzunu müzakirə etməyə heç bir ehtiyac yoxdur. Hazırda metronun texniki məhdudiyyətləri aradan qaldırılmalıdır: xətlər ayrılmalı, depo tikilməli, "Qırmızı xətt" üzrə dönmə kamerası inşa olunmalıdır ki, "İçərişəhər" stansiyasında qatarlar əlavə gözləmə olmadan hərəkət edə bilsin. Mövcud infrastruktur çərçivəsində ilk növbədə intervalın azaldılması istiqamətində böyük işlər görülməlidir. Daha sonra 2030-cu ilə qədər müəyyən edilmiş hədəflərə çatılmalıdır: yeni stansiyaların və xətlərin açılması, sərnişin axınının bölünməsi həyata keçirilməlidir. Bundan sonrakı mərhələdə isə şəhərin dairəvi xəttinin tikilməsi və istifadəyə verilməsi mütləqdir. Bu baş verdikdən sonra metroda tamamilə fərqli hərəkət sistemi formalaşacaq və yerüstü nəqliyyatın yükü ciddi şəkildə yeraltı şəbəkəyə ötürüləcək. Bunlar həyata keçirildikdən sonra, bəlkə onda məsafəyə görə ödəniş məsələsi müzakirəyə çıxarıla bilər. Bu gün isə belə bir tətbiqin texniki və funksional baxımdan necə mümkün ola biləcəyini təsəvvür etmək belə çətindir. Hazırda metro hələ öz üzərinə düşən yükü tam şəkildə bölüşdürə bilməyib. Xətt şəbəkəsinin genişlənməsi, stansiya sayının artması tələb olunur. Bu olmadan məsafəyə görə ödənişdən danışmaq real deyil", - deyə Rauf Ağamirzəyev yekunlaşdırdı.
Xədicə BAXIŞLI
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:107
Bu xəbər 27 Noyabr 2025 19:39 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















