“Ölkədə əsas fənlər üzrə tədris göstəriciləri təkmilləşdirilməlidir” SABİQ DEPUTAT
Gununsesi portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Son günlər ölkədə təhsil sahəsində qarşılaşılan bir çox çətinliklər, xüsusən də əsas fənlərdə özünü göstərir.
Riyaziyyat, fizika, kimya və informatika kimi elmi əsaslara dayanan fənlərin tədrisi son illərdə ciddi narahatlıq doğurur.
Dövlət İmtahan Mərkəzinin rəhbəri Məleykə Abbaszadənin də bu məsələyə dair açıqlamaları, mövcud vəziyyətin təkmilləşdirilməyə ehtiyac olduğunu bir daha üzə çıxarır.
Gununsesi.info-ya danışan sabiq deputat Etibar Əliyev mövzunu belə şərh edib:
“Dövlət İmtahan Mərkəzinin (DİM) İdarə Heyətinin rəhbəri Məleykə Abbaszadə, “Xalq” qəzetinə verdiyi müsahibəsində ölkədə Riyaziyyat, İnformatika, Fizika və Kimya fənlərinin tədrisinin vəziyyətinin narahatedici olduğunu təsdiq edib.
Məleykə Abbaszadə xüsusilə Kimya fənnindəki vəziyyətə diqqət çəkib və bildirib ki, abituriyentlər tərəfindən ən çox seçilən I qrupda bu fənn üzrə nəticələr hələ qənaətbəxş deyil. Qeyd edib ki, I qrupda Kimya fənninin orta göstəricisi yalnız 24.18 faizdir, IV qrupda isə bu göstərici 49.17 faizdir. Bu isə qruplar arasında təxminən 25 faizlik bir fərq yaradır.
Abbaszadə həmçinin, I qrupda Fizika üzrə düzgün cavabların faizi yalnız 33.29% olduğunu və Riyaziyyat üzrə də vəziyyətin eyni olduğunu vurğulayıb. Bu, ölkənin ən vacib fənləri üzrə tədrisin nə qədər zəif olduğunu göstərir”.
O, qeyd edib ki, bu göstəricilər, gələcəkdə İT sahəsində fəaliyyət göstərmək istəyən abituriyentlərin Riyaziyyat və İnformatika fənləri üzrə əsas biliklərinin hələ də tam formalaşmadığını göstərir:
“İnformatika fənni üzrə keçirilən imtahanlarda isə nəticə cəmi 37.86 faizdir və bu da əvvəlki illərlə müqayisədə yalnız kiçik bir artım nümayiş etdirir.
Cənab Emin Əmrullayev və hörmətli komandanız, ölkənin gələcəyini formalaşdıracaq bu vacib fənlər üzrə mövcud vəziyyətin təkmilləşdirilməsi üçün ciddi addımlar atmağa çağırırıq. Dövlətin zəfəri yalnız döyüş meydanında deyil, həm də təhsildə qazanılmalıdır.
Əgər riyaziyyat, fizika və kimya kimi elmi əsaslara dayanan fənlərdə belə ciddi statistik göstəricilər əldə edilirsə, bu, təhsilin daha da təkmilləşdirilməsinə ehtiyac duyulduğunu göstərir”.
Şəbnəm


