Orta Dəhlizlə yükdaşımaların həcmi son beş ildə altı dəfə artıb
Icma.az, Azertag portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Astana, 22 avqust, AZƏRTAC
Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu (TITR, Orta Dəhliz) üzrə yükdaşımaların həcmi son beş ildə altı dəfə artaraq 2020-ci ildəki 0,8 milyon tondan 2024-cü ildə 4,5 milyon tona çatıb.
AZƏRTAC Qazaxıstan Nəqliyyat Nazirliyinin məlumatlarına istinadla xəbər verir ki, təkcə ötən il daşımaların həcmi 62%, konteyner daşımaları isə 2,7 dəfə artıb. 2025-ci ilin birinci yarısında daşımaların həcmi 2,3 milyon tona çatıb ki, bu da ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 7% çoxdur.
Qeyd olunur ki, konteyner daşımalarının əhəmiyyətli dərəcədə artması digər məsələlərlə yanaşı, gömrük prosedurlarının avtomatlaşdırılması hesabına mümkün olub: indi bir konteyner qatarının qeydiyyatı cəmi 30 dəqiqə çəkirsə, əvvəllər bu, üç saata qədər vaxt aparırdı.
“Bu yaxınlarda Çin tərəfi ilə birlikdə Aktau limanında konteyner terminalı istifadəyə verilib. Bizim Siandakı quru limanımız uğurla fəaliyyət göstərir. Selyatino, Svisloç stansiyalarında və Budapeşt yaxınlığında yeni terminallar tikilir. İyun ayında Gürcüstanın Poti limanında Qazaxıstanın ilk multimodal terminalı açılıb”, -deyə Qazaxıstan nəqliyyat nazirinin müavini Maksat Kaliakparov bildirib.
Eyni dərəcədə əlamətdar hadisə Çin avtomobil qatarlarının Trans-Xəzər marşrutu ilə hərəkətə başlaması olub: 2024-cü ildə Kurık limanından demək olar ki, 3,5 min, bu ilin birinci yarısında isə mindən çox yük maşını keçib.
Orta Dəhliz kimi tanınan Trans-Xəzər beynəlxalq nəqliyyat marşrutu Qazaxıstan, Xəzər dənizi, Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyə ərazisindən keçməklə Çin ilə Avropa ölkələrini birləşdirir.
Elşən Rüstəmov
AZƏRTAC-ın xüsusi müxbiri
Astana


