Icma.az
close
up
RU
Menu

SOCAR-ın işçilərinə böyük sürpriz: 2026-cı ilin əvvəlindən maaşlar 30% artırılacaq? - FOTO

SOCAR maaşları 20% artırdı

SOCAR da işləyənlərə ŞAD XƏBƏR: Maaşlar bu qədər artdı

BIAF 2025 Yang Liping Contemporary Dance (Çin) qrupunun Bahar ayini xoreoqrafik tamaşasını böyük uğurla təqdim etdi FOTO

Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı: Zəfər Günündə keçirilən parad Vətən keşikçilərinin layiqli xidməti davam etdirdiyini göstərir ŞƏRH

VFS Global şirkəti fərdi məlumatların qanunsuz istifadəsi ilə gündəmə gəldi

Bu gün noyabrın 17 si Azərbaycanda Milli Dirçəliş Günüdür.

Avropa İttifaqının 2026 cı il üçün büdcəsi barədə razılıq əldə olunub

İşdə oturub işdən çıxmaq: İşçiləri “candərdi” işləməyə nə vadar edir?

Yaşar Nurinin qızı dünyasını dəyişib

İrşaddan alınan kameranın qaytarılması müştərini bezdirib

Özbəkistan mətbuatı Prezident İlham Əliyevin səfərini geniş formada işıqlandırıb

İlham Əliyevin sosial şəbəkə hesablarında Özbəkistana səfərindən görüntülər paylaşılıb VİDEO

“Süni intellekt “insan kimi görməyi” öyrənib: mənanı anlamağa başlayır“ Elmi tədqiqat

Azərbaycanda bu tarixdə qar yağacaq: temperatur 0 dərəcəyə enəcək XƏBƏRDARLIQ

Sürücülük vəsiqəsi almaq üçün yezda imtahanı nda yenilik Bundan sonra...

Rəqqasə Fatimənin qızının toyundan görüntülər VİDEO

“İran daxilində böhran daha da gərginləşir“ İsrail mətbuatı

HƏMAS ı kimin silahsızlaşdıracağını açıqladı KONKRET

Səudiyyə Ərəbistanı qlobal süni intellekt (AI) nəhənginə çevrilmək istəyir

Pandemiya vərdişləri daimi hal alıb, brendlər yeni normaya uyğunlaşmaqda çətinlik çəkirlər

Pandemiya vərdişləri daimi hal alıb, brendlər yeni normaya uyğunlaşmaqda çətinlik çəkirlər

Banco.az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.

Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az

McKinsey-in qlobal araşdırması göstərir ki, istehlakçı davranışındakı transformasiya müvəqqəti deyil, daimi xarakter daşıyır.

Banco.az xəbər verir ki, pandemiyadan sonra istehlakçı davranışlarında dəyişiklik daimi hala çevrilib.

KOVİD-19-dan beş il keçsə də, pandemiya dövründə formalaşan istehlak davranışları qalıcı xarakter alıb. McKinsey & Company-nin 18 ölkədən 25 minə yaxın insanın iştirakı ilə hazırladığı “State of the Consumer 2025” (“İstehlakçının Vəziyyəti 2025”) araşdırması göstərir ki, istehlakçı artıq daha tənha, daha rəqəmsal, daha qiymət-həssas və eyni zamanda həm qənaət edən, həm də müəyyən kateqoriyalarda daha çox xərcləyən ziddiyyətli bir profilə sahibdir.

Daha çox tənha vaxt, yüksələn rəqəmsal istehlak

ABŞ-da istehlakçılar 2019-cu illə müqayisədə həftədə 3 saat artıq boş vaxta malikdir, lakin bu vaxtın 90%-i tək fəaliyyətlərə sərf olunur. Hobbi, fərdi fitness, onlayn alış-veriş və sosial media əsas zaman alan sahələrdir. Çində ailə və dostlarla vaxt daha çox olsa da, e-ticarət burada da liderlik edir.

E-ticarət göstəriciləri rekord səviyyədədir: Çin və ABŞ-da istehlakçıların 90%-dən çoxu son bir ayda yalnız onlayn satıcılardan alış-veriş edib. Qida çatdırılması isə qlobal qida xərclərinin 21%-nə çatıb (2019-da 9% idi).

Sosial medianın paradoksu: təsir yüksək, etibar aşağı

Araşdırma göstərir ki, sosial media alış qərarında ən az etibar edilən mənbə olsa da, onun təsiri yüksəkdir. ABŞ, İngiltərə və Almaniyada istehlakçıların 29%-i son üç ayda sosial mediada gördüyü məhsulu alıb.

Z nəsli – iqtisadiyyatın yeni aparıcı qüvvəsi

Hesabata görə, Z nəsli tarixən ən varlı nəsil olmağa doğru gedir. ABŞ-da 25 yaşlı Z nəsli istehlakçısının gəliri baby boomer-lərin eyni yaşdakı gəlirindən 50% yüksəkdir. 2035-ci ilə qədər Z nəsli qlobal iqtisadiyyata əlavə 8,9 trilyon dollar töhfə verəcək. Onlar həm də “özünü şımartma” meylinə ən açıq nəsil hesab olunur.

Yerli markalara maraq artır

Geopolitik qeyri-müəyyənliklər fonunda istehlakçılar yerli brendlərə daha çox üstünlük verməyə başlayıblar. Sorğuda iştirak edənlərin 47%-i yerli markalardan alış etməyin onlar üçün vacib olduğunu bildirib. Çin və Yaponiyada yerli markaların bazar payı xüsusilə sürətlə yüksəlir.

Qiymət təzyiqi artsa da, xərcləmə davam edir

İstehlakçının bir nömrəli narahatlığı qiymət artımıdır. Lakin davranışlar tam qənaət yönümlü deyil. Əsas tendensiya cross-category trade-down adlanır — yəni bir kateqoriyada qənaət edib, digərində daha çox xərcləmək. İstehlakçıların 79%-i bu davranışı etdiyini deyir; onların üçdə biri isə yaxın aylarda özünü şımartmağı planlaşdırır.

Markalar üçün yeni dövrün tələbləri

McKinsey-yə görə, şirkətlərin rəqabətdə qalması üçün dörd istiqamət kritikdir:

İstehlakçını real vaxtda anlamaq – dərin davranış məlumatları və süni intellekt analitikası.

Dinamik qiymət və gəlir idarəetməsi.

Portfel yenilənməsi – yeni modellər, sosial ticarət və e-ticarətdə genişlənmə.

Texnoloji transformasiya – süni intellekt yönümlü əməliyyatlar və güclü data infrastrukturu.

Nəticə: İstehlakçı əvvəlki kimi deyil və geri dönməyəcək

Araşdırma pandemiya dövründə yaranan davranışların müvəqqəti deyil, yeni normaya çevrildiyini göstərir. İstehlakçı daha tənha, daha rəqəmsal, daha qiymət-həssas, amma eyni zamanda daha çox təcrübə və emosional dəyər axtarışındadır. Yeni dövrdə qalib gələn markalar dəyişən istehlakçını ən sürətli şəkildə anlayanlar olacaq.

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:37
embedMənbə:https://banco.az
archiveBu xəbər 17 Noyabr 2025 22:55 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

SOCAR-ın işçilərinə böyük sürpriz: 2026-cı ilin əvvəlindən maaşlar 30% artırılacaq? - FOTO

16 Noyabr 2025 13:53see16963

SOCAR maaşları 20% artırdı

16 Noyabr 2025 17:28see1015

SOCAR da işləyənlərə ŞAD XƏBƏR: Maaşlar bu qədər artdı

16 Noyabr 2025 17:20see226

BIAF 2025 Yang Liping Contemporary Dance (Çin) qrupunun Bahar ayini xoreoqrafik tamaşasını böyük uğurla təqdim etdi FOTO

17 Noyabr 2025 19:47see146

Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı: Zəfər Günündə keçirilən parad Vətən keşikçilərinin layiqli xidməti davam etdirdiyini göstərir ŞƏRH

16 Noyabr 2025 08:15see145

VFS Global şirkəti fərdi məlumatların qanunsuz istifadəsi ilə gündəmə gəldi

17 Noyabr 2025 02:48see144

Bu gün noyabrın 17 si Azərbaycanda Milli Dirçəliş Günüdür.

17 Noyabr 2025 00:00see143

Avropa İttifaqının 2026 cı il üçün büdcəsi barədə razılıq əldə olunub

16 Noyabr 2025 17:59see137

İşdə oturub işdən çıxmaq: İşçiləri “candərdi” işləməyə nə vadar edir?

16 Noyabr 2025 16:02see136

Yaşar Nurinin qızı dünyasını dəyişib

16 Noyabr 2025 19:48see133

İrşaddan alınan kameranın qaytarılması müştərini bezdirib

17 Noyabr 2025 01:45see132

Özbəkistan mətbuatı Prezident İlham Əliyevin səfərini geniş formada işıqlandırıb

16 Noyabr 2025 19:40see131

İlham Əliyevin sosial şəbəkə hesablarında Özbəkistana səfərindən görüntülər paylaşılıb VİDEO

16 Noyabr 2025 20:54see129

“Süni intellekt “insan kimi görməyi” öyrənib: mənanı anlamağa başlayır“ Elmi tədqiqat

16 Noyabr 2025 10:50see129

Azərbaycanda bu tarixdə qar yağacaq: temperatur 0 dərəcəyə enəcək XƏBƏRDARLIQ

16 Noyabr 2025 12:27see128

Sürücülük vəsiqəsi almaq üçün yezda imtahanı nda yenilik Bundan sonra...

16 Noyabr 2025 15:57see128

Rəqqasə Fatimənin qızının toyundan görüntülər VİDEO

17 Noyabr 2025 04:13see127

“İran daxilində böhran daha da gərginləşir“ İsrail mətbuatı

16 Noyabr 2025 20:49see127

HƏMAS ı kimin silahsızlaşdıracağını açıqladı KONKRET

16 Noyabr 2025 23:38see122

Səudiyyə Ərəbistanı qlobal süni intellekt (AI) nəhənginə çevrilmək istəyir

17 Noyabr 2025 01:01see121
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri