Pedaqoji Universitetdə Müəllimlər Gününə həsr edilmiş tədbir: Hər könüldə yerin var
Azertag portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
Bakı, 3 oktyabr, AZƏRTAC
Oktyabrın 3-də Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetində (ADPU) Təhsil Könüllüləri Tələbə Birliyinin təşkilatçılığı ilə 5 Oktyabr – Beynəlxalq Müəllimlər Gününə həsr olunan “Hər könüldə yerin var” adlı bədii tədbir keçirilib.
Bu barədə AZƏRTAC-a ADPU-dan məlumat verilib.
Tədbiri açan ADPU-nun sosial və humanitar məsələlər üzrə prorektoru professor Fikrət Rzayev bildirib ki, müəllimlik peşəsi insan həyatına yön verən, gələcək nəsillərin formalaşmasında əsas rol oynayan peşələrdən biridir. O vurğulayıb ki, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti ölkənin əsas müəllim hazırlayan elm və təhsil ocağıdır. Məhz bu səbəbdən Beynəlxalq Müəllimlər Gününün məhz ADPU-da geniş şəkildə qeyd olunmasının xüsusi əhəmiyyəti var. Professor Fikrət Rzayev çıxışında gənclərə müraciət edərək onlara müasir bacarıqlara yiyələnməyi, daim üzərlərində çalışaraq yaxşı müəllim, vətənpərvər ziyalı kimi yetişməyi tövsiyə edib. O, həmçinin Təhsil Könüllüləri Tələbə Birliyinin fəaliyyətindən bəhs edərək, bu təşkilatın gənclərin potensialını üzə çıxarmaq, onların sosial fəallığını artırmaq və müəllimlik peşəsinə marağını gücləndirmək baxımından mühüm rol oynadığını qeyd edib.
Təhsil Könüllüləri Tələbə Birliyinin sədri Aydan Süleymanlı çıxış edərək universitetin professor-müəllim heyətini və gələcəyin müəllimi olan tələbələri Beynəlxalq Müəllimlər Günü münasibətilə təbrik edib. O, tədbir haqqında ətraflı məlumat verib, proqram çərçivəsində tələbələrin hazırladığı maraqlı çıxışların və bədii kompozisiyaların təqdim olunacağını bildirib və gəncləri tədbirin gedişində fəal iştirak etməyə çağırıb.
Tədbirin bədii hissəsində tələbələrin hazırladıqları müxtəlif musiqi və rəqs kompozisiyaları təqdim olunub, milli filmlərdən səhnəciklər nümayiş etdirilib. Həmçinin əyləncəli viktorinalar təşkil edilib. Müğənni Ayaz Babayev və skripka ifaçısı Nahid Rüstəmli ifaları ilə tədbirə rəng qatıblar.


