Qəbiri qucaqladığını çəkdirmək, necə ağladığını göstərmək… Şouya çevrilən vərdiş
Icma.az xəbər verir, Olke.az saytına əsaslanaraq.
Xəbər verdiyimiz kimi, bir neçə gün əvvəl müğənni Elnarə Xəlilova və tələbəsi Piri Əliyev mərhum müğənni Rəhim Rəhimlinin məzarı başında klip çəkdiriblər.
Ölkə.Az xəbər verir ki, onlar R.Rəhimlinin müəllifi olduğu məşhur "Gözümün içinə bax" mahnısını səsləndiriblər.
Klip sosial şəbəkə istifadəçiləri tərəfindən müzakirələrə səbəb olub.
Mövzu ilə bağlı Ölkə.Az-a danışan psixoloq və ilahiyyatçı Fazil Əhməd bildirib ki, bununla bağlı dinimizdə hər hansı bir hökm yoxdur:
"Qəbir üstündə klip çəkdirmək Azərbaycan menatliteti ilə tənqid oluna bilər. Din onsuz da qəbir üstə mərhumu yalnız yada salmaq, keçmişi xatırlamaq, onları ziyarət edərkən müəyyən duaları oxumağı tövsiyə edir. Bundan başqa olunan hərəkətlər - məsələn, klip çəkdirmək milli mentlitetdən kənar bir hərəkət olduğu kimi din də bunu tənqid edir.
Ola bilər ki, şəhidin barəsində film çəkirlər və onun qəbrindən də bir fraqment götürürlər. Bunu hər bir şəxs normal qarşılayar. Amma sırf klip çəkdirmək haradasa tənqidə layiq olsa da, dinimizin bu barədə xüsusi bir hökmü yoxdur.
Bunu milli mentalitetimiz necə tənqid edirsə, islam dini də bu cür tənqid edir. Cəmiyyətdə çox yayğın olmayan, insanların təəccüblə qarşılayacağı belə hərəkətləri olmasa daha yaxşıdır. Yenə də dediyim kimi, xüsusi bir hökm yoxdur. Hər hansı bir alim və ya fəqih bunu qadağan etməyib".

F.Əhməd son dövrlər bəzi şəxslərin dəfn mərasiminin canlı yayımlanmasına da münasibət bildirib:
"Hazırda texnologiya inkişaf etdiyi üçün bizim üçün ənənəvi olmayan bəzi hərəkətlər istər-istəməz təəccüblə, qınaqla qarşılanır. Məsələn, kimlərinsə dəfn prosesi - onun evdən götürülməsindən gətirilib qəbirə qoyulmasına kimi son zamanlar çəkilişlə müşayiət olunmasına şahid oluruq. Bununla bağlı da xüsusi bir dini hökm olmasına baxmayaraq bəzən cəmiyyətin qınağı ilə qarşılanır. Çünki insanlar öz ölüsü ilə məşğuldur, onun kədərini yaşamaqla məşğuldur. Kimsə də bunu çəkir. Bu da ölən adamın ev əhlinə, yaxınlarına xoş deyil.
Bəzən isə bu cür videolar ölən adamın yaxınları tərəfindən çəkilir. Məsələn, rəhmətə gedənin yaxını başqa bir adama deyir ki, xahiş edirəm, dəfn mərasimini axıra qədər çək. Bunu xatirə kimi saxlamaq istəyir. Hər dəfə baxanda onun necə basdırıldığını xatırlasın. Bu niyyətlə olur. Elə adam var ki, bunu normal qaşılayır, amma çoxluq pis baxır. Çünki düşünürlər ki, bir dəfnin çəkilməsindən insan nə həzz ala bilər ki?! Gələcəkdə o videoya baxıb əylənəsi deyil. Belə davranışlara yol verənlər, adətən, həyatlarının bütün anlarını sosial şəbəkələrin "hekayə" bölməsinə həsr edir, hara getdi bir video çəkir paylaşır. Belə davranışlar gəlir ölümdə də özünü göstərir. Ölüm anında dəfn mərasimini videolaşdırır, sanki nümayiş etdirir. Onlar bunu gəzməyə gedəndə də edir".
İlahiyyatçı, psixoloq insanların ölən yaxınlarının qəbri üstünə gedərkən bəzi hallarda ağlayaraq video çəkmələrini isə kəskin tənqid edib:
"Aydın məsələdir ki, bir adam öz əzizinin qəbrinin üstündə ağlayırsa, bunu kiməsə göstərməyin heç bir adı yoxdur. belə hərəkətin nə dini, nə də təsəlli tərəfi var. Bu məsələyə hansı bucaqdan baxsanız qınanılmalıdır.
Bir adamın basdırılma mərasiminin çəkilmisini haradasa müəyyən qədər başa düşmək olar. Amma sırf qəbiri necə qucaqladığını telefon verib kiməsə çəkdirmək, necə ağladığını, orada nə danışdığını göstərmək riyakarlıqdan başqa bir şey deyil".
Billurə Yunus

