Icma.az
close
up
RU
Qırğızıstanı Çinlə daha bir dəmir yolu, Balıqçı Barskoon Bedel Aksu birləşdirəcək

Qırğızıstanı Çinlə daha bir dəmir yolu, Balıqçı Barskoon Bedel Aksu birləşdirəcək

Oxumeni.az saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.

Qırğızıstanı Çinlə daha bir dəmir yolu, Balıqçı - Barskoon - Bedel - Aksu birləşdirəcək

Çinin qərb hissəsini Qırğızıstanla daha bir dəmir yolu ilə birləşdirilə bilər. Bu təşəbbüs Çinin Sincan-Uyğur Muxtar Bölgəsindəki Aksu mahalının rəhbərliyi tərəfindən irəli sürülüb. Yeni xəttin Çin əyalətini Balıqçı şəhəri ilə birləşdirəcəyi və burada Qazaxıstan və Rusiyaya gedən mövcud dəmir yoluna qovuşacağı gözlənilir.

Dağ cığırları və aşırımları boyunca ən yüksək səviyyədə avtomobil nəqliyyat dəhlizi boyunca yeni dəmir yolunun çəkilməsi planlaşdırılır. Söhbət Barskoon - Üçturfan - Aksu marşrutundan gedir. Birinci nöqtə İssık-Kul sahilində yerləşən qırğız kəndidir. Digər ikisi isə Çinin Sincan-Uyğur Muxtar Bölgəsindəki şəhərlərdir.

Qırğızıstan ərazisində sözügedən marşrut birbaşa İssık-Kul sahilindən Kara-Sai kəndinə qədər uzanır, sonra dəniz səviyyəsindən 3600 metr yüksəklikdə yerləşən Aşuusu aşırımına dönür. Növbəti məntəqə Bedeldir. Bu, iki ölkə arasındakı sərhəddə daha da sıldırım keçidin adıdır. Buradakı hündürlük dəniz səviyyəsindən 4,2 min metrə çatır.

Marşrutun mürəkkəbliyinə baxmayaraq, SSRİ-dən əvvəl də bu marşrutdan səyahətçilər və ticarət karvanları istifadə edirdilər. Sovet dövründə Barskoondan Bədələ gedən yol avtomobillər üçün genişləndirilib. Ancaq bir sıra səbəblərdən bəzi ərazilərdə onu genişləndirmək, çınqıl etmək mümkün olsa da, torpaq yol olaraq qalıb. İndi tərəflər onu təkcə xarici ticarət iştirakçılarının deyil, həm də adi turistlərin istifadə edə biləcəyi yüksək tutumlu asfalt və rahat komfortlu marşruta çevirmək niyyətindədirlər.

2024-cü ilin payızında Çin və Qırğızıstan sərhədində fəaliyyət göstərən üçüncü keçid məntəqəsi olan Bedel aşırımında rəsmi olaraq keçid məntəqəsi açıldı. Bununla belə, o, hələ də tam hüquqlu nəqliyyat mərkəzi olmaqdan uzaqdır. Tərəflər ərazidə müvafiq infrastruktur, o cümlədən müasir gömrük terminalı yaratmalıdırlar. Rəsmi məlumatlara görə, bu layihə 2027-ci ilə qədər başa çatacaq. Bu marşruta maraq onu diktə edir ki, o, cənub İssık-Kul bölgəsinin ərazilərinin inkişafına imkan verəcəkdi. Amma bu istiqamətin özünü doğrultması üçün ciddi işlər görülməlidir.

Bundan əlavə, Sincandan dəmir yolu, öz növbəsində, daha iddialı bir vəzifədir. Onun bölmələrindən biri İssık-Kulun cənub sahili ilə Balıqçı stansiyasına qədər uzanmalıdır. Sonuncunu Qırğızıstan tərəfi dörd dəmir yolu xəttinin birləşdiriləcəyi əsas nöqtə hesab edir, onlardan biri işləyir. Keçən əsrin birinci yarısında yol istifadəyə verilmiş, bununla da Sovet Qırğızıstanının şimalını Qazaxıstan və Rusiyanın dəmir yolu şəbəkəsi ilə birləşdirmişdir. İkincisi tikilməkdədir. Hazırda yol Balıqçıdan Qoçkor şəhərinə, sonra isə Qara-Keçə kömür mədəninə qədər uzanır. Daha sonra bu hissə relslərlə hazırda Cəlal-Abad rayonunda layihələndirilən “Makmal” stansiyasına birləşdiriləcək. Üçüncü yol hələlik layihədir. Hakimiyyət bundan istifadə edərək Balıqçı ilə İssık-Kulun şərq sahilindəki Karakol şəhərini birləşdirmək niyyətindədir. Beləliklə, SUA-dan gələn yol dördüncü istiqamətə və ola bilsin ki, Qırğızıstanda yaradılmasını son bir neçə onillikdə arzuladığı dəmir yolu dairəsinin bir hissəsinə çevriləcək.

Çin Kommunist Partiyası Mərkəzi Komitəsinin Siyasi Bürosunun üzvü və Çinin Sincan-Uyğur Muxtar Bölgəsi partiya komitəsinin katibi Ma Sinrui bir müddət əvvəl deyib: “Sincan bölgəsi “Bir kəmər, bir yol” təşəbbüsünün həyata keçirilməsində böyük rol oynayır, çünki biz Qırğızıstanla həmsərhədik. - Nəqliyyat layihələri ikitərəfli və çoxtərəfli münasibətlərin, ticarət-iqtisadi əlaqələrin inkişafı üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir.

Aksu-Bedel-Balıqçı yolu həm də Qırğızıstanı Çinlə, xüsusən SUAR ilə birləşdirəcək ikinci dəmir yolu layihəsi olmaq niyyətindədir. Birincisi, öz növbəsində, Çini mümkün marşrutlardan biri ilə Qırğızıstan Respublikası və Özbəkistan (Ruz) ilə birləşdirmək nəzərdə tutulur: Kaşqar (Çin) - Toruqart (KR) - Makmal (KR) - Cəlal-Abad (KR) - Əndican (Ruz). Rəsmi Bişkek bu layihəyə böyük ümidlər bəsləyir. Onun çərçivəsində onlar iyirmiyə yaxın yeni stansiya, 40-a yaxın körpü və onlarla tunel tikməyə hazırlaşırlar.

Çin-Qırğızıstan-Özbəkistan yolu layihəsi, yeri gəlmişkən, hətta müzakirə mərhələsində də çətinliklərlə üzləşib. Tərəflər, məsələn, 1990-cı illərdən avtomobil yolunun yaradılması imkanlarını nəzərdən keçirirlər və uzun müddətdir ki, anlaşa bilmirdilər: müxtəlif yol genişliklərinə malik filialların necə və harada birləşdirilməsi, layihəni kimin maliyyələşdirəcəyi və onun hansı marşrutla gedə biləcəyi məsələlərində fikir ayrılıqları var. Üstəlik, Qırğızıstanın bu magistralın tikintisi üçün öz maliyyə mənbələri yoxdur və bütövlükdə tranzit xəttinin dəyəri təxminən səkkiz milyard dollar qiymətləndirilir.

Məsələnin qiyməti Çinlə ikinci dəmir yolu layihəsi bahalı bir iş olacaq. Bütün bunlara baxmayaraq hər iki tərəf üçün bu layihənin həyata keçirilməsi iqtisadi baxımdan olduqca vacibdir və onun reallaşdırılacağı şübhə doğurmur.

Əziz Mustafa, Oxuməni.az

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:71
embedMənbə:http://oxumeni.az
archiveBu xəbər 09 Aprel 2025 16:00 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Deyirlər, ölürəm, çox vaxtım qalmayıb... Kadırov

27 May 2025 12:00see217

II qrupun ən yüksək keçid balı olan ixtisasları açıqlandı

27 May 2025 19:26see148

AzMİU da “Təhsildə İdarəçilik Forumu 2025” keçirilib

27 May 2025 16:51see144

Türkiyədə ən zəhərli ilanlardan biri görüntüləndi

28 May 2025 06:42see133

Nazirliyin qərarı narazılıq yaratdı: Lisey və gimnaziyalara qəbul niyə dayandırılıb?

28 May 2025 18:46see133

Neandertal sənətkarın əsəri: 43 min illik barmaq izinin sirri açıldı

28 May 2025 03:37see127

Bakıda böyük SÖKÜNTÜ OLACAQ Bu şəxslərə…

27 May 2025 08:04see126

Qədim şəhər qum altında qalma təhlükəsi ilə üzləşib

27 May 2025 19:57see121

İlham Əliyevdən 28 Mayla bağlı paylaşım Foto

28 May 2025 00:18see121

Peter Mixalko: Aİ ilə Azərbaycan arasında tərəfdaşlıq daha da güclənməkdədir

28 May 2025 02:33see120

Strasburq Böyük Məscidinin Prezidenti: İslamofobiya geniş auditoriyaya malik media vasitələri tərəfindən də yayılır

27 May 2025 19:26see120

Yaponiyada baş nazirin ofisinin ərazisinə radioaktiv torpaq töküləcək

27 May 2025 16:51see119

Sakinlərin nəzərinə: Bu evlər sökülə bilər Qərar gözlənilir...

27 May 2025 06:04see119

Koronovirus geri qayıdır? Hindistanda yenidən yayılıb…

28 May 2025 09:40see118

Fransa və Vyetnam arasında 9 milyard avroluq müqavilə imzalanıb

27 May 2025 07:57see116

A Seriyasının bombardiri iki klubun hədəfində

28 May 2025 02:17see116

“Yuventus” Konte ilə danışıq aparır

27 May 2025 10:48see114

Zelenskinin buna cəsarəti çatmasa, Ukrayna məğlub olacaq Ekspert

27 May 2025 19:21see114

Laçın hava limanı hansı üstünlükləri vəd edir? AÇIQLAMA

28 May 2025 13:32see113

Polşada Çelsi və Betis klublarının azarkeşləri arasında dava düşdü

28 May 2025 14:22see113
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri