Qocalmış Məcnunun tatulu, şellak dırnaqlı, bronz makiyajlı Leylisi
Bakupost saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Ötən gün Opera Teatrında neçə vaxtdır afişası yayımlanan və qalmaqal yaradan “Leyli və Məcnun” operası nəhayət baş tutdu və “Mədəniyyət” kanalında canlı yayımlandı.
Bakupost.az xəbər verir ki, yenə də baş rolları xalq artistləri, xanəndələr Nəzakət Teymurova və Mənsum İbrahimov ifa edirdi.
Elə həmin ərəfədə televiziyalarda Nüşabə Ələsgərlinin yaşlı ifaçıların Leyli və Məcnunu oynamasına etirazından sonra bu məsələ ictimaiyyətdə müzakirə olundu. İctimiyyət səhnədə gənc ifaçıları görmək istəyirdi. Amma bu dəfə səhnəyə yenə xalq artistləri çıxdı.
“Mədəniyyət” kanalında operanı canlı izləyən jurnalistlər həm ifaçıların qrimi, həm də səslərinin yorğunluğundan narazılıq etdilər.
“Əvvəla, ey özünü böyük sənətkar adlandıran xalq artıstləri, lütfən, gedin rahatlanın və sakit oturub baxın yaratdığınız “şedevrə”. Səsiniz çoxdan yorulub. Axı biz səhnədə və lent yazılarında Leylinin (Rübabə Muradova, Sara Qədimova, Zeynəb Xanlarova, Nəzakət Məmmədova) yanıqlı səsindən aylarla özümüzə gəlməzdik. Elə Məcnunun da (Arif Babayev, Baba Mirzəyev, Qulu Əsgərov). Ay qurban olum, boğula-boğula Məcnun obrazını yaratmaqla kimə nə sübut etmək istəyirsiniz? Səsi qoyuram bir kənara, Leylinin şellak dırnaqlarına, xəstə yatağı səhnəsindəki bər-bəzəyinə, makiyajına...” - jurnalist Jalə Cəfərova yazıb.
İnsanlar artıq operanın monopoliyada olduğunu düşünür. Məsələn, rəylərdə belə yazılıb:
“Bu silikonlu qadınlar onların (Leyli və Məcnunun) ata-anasını, nənə-babasını oynaya bilərlər. 10 ildən çoxdur muğam müsabiqələri keçirlir, o qədər gənc xanəndə var! İndi gözləyək ki, bu saçı boyalılar qocalsın, təqaüdə çıxsın, sonra gənclər gəlsin? Onlar da işsizlikdən toylara gedib, bir parça çörək üçün kabab tüstüsündə boğula-boğula oxusunlar?”
Qeyd edək ki, səhnədə kadrlardan da Nəzakət Teymurovanın bronz makiyajı, tonal kremin və üzündəki ənlik və haylayterin istidən əriməsi, dırnaqları, qaşları və kosmetik prosedurlarla forma verilmiş dodağı, saçının qulaq arxasından möhkəm çəkilməsi (bəlkə də parikdir) tamaşaçıların gözündən yayınmayıb.
Bir sözlə, sanki Füzulinin Leylisini yox, XXI əsrdə toya getmək üçün geninə-boluna (özü də ucuz salonda) makiyaj etdirən gəlinin toy kasetini izləyirdik.
Aygün Musayeva,
BakuPost.az


